۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

نرخ های جدید تلفن پس از ابلاغ در قبوض محاسبه می شود

ایتنا- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پی اعلام نرخ جدید تلفن ثابت از سوی وزیر ارتباطات گفت: ما تابع نظر کمیسیون تنظیم مقررات هستیم و تعرفه های جدید را پس از ابلاغ، اجرایی می کنیم.
نرخ های جدید تلفن پس از ابلاغ در قبوض محاسبه می شود


به گزارش ایتنا از مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هفته گذشته در یک جدول تعرفه‌ای، نرخ‌های جدیدی را برای خدمات اینترنت و تلفن ثابت تصویب کرد. اگرچه جزئیات این مصوبه تاکنون از سوی وزارت ارتباطات اعلام رسمی نشده است. اما وزیر ارتباطات روز گذشته از افزایش ۵۰ درصدی نرخ مکالمات درون شهری (۴۵ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه) خبر داده است.


برات قنبری، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش به این اعلام با توجه به اینکه پیشنهاد مخابرات برای تغییر نرخ‌های مخابراتی، علاوه بر افزایش نرخ مکالمه، افزایش آبونمان و حق اتصال را نیز شامل می شد، به مهر گفت: ما تابع مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هستیم و توقع نداشتیم که کمیسیون عینا با پیشنهاد ما موافقت کند.

وی با بیان اینکه منافع مخابرات یک طرف قضیه است و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، منافع عام را در نظر می‌گیرد، ادامه داد: در پکیج تعرفه‌ای اینترنت و تلفن، تعرفه‌ها به نحوی تعیین شد که مردم نیز ضرر نکنند. براین اساس ما به عنوان یک سند بالادستی، این مصوبه را اجرایی می کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه جزئیات زیادی از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اختیار ندارم، خاطرنشان کرد: در این پکیج هم افزایش قیمت و هم کاهش قیمت در بخش تلفن و اینترنت دیده شده است و به زودی از سوی دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اطلاع رسانی می شود. در این زمینه وزارت ارتباطات برای تایید نهایی دولت، با شورای اقتصاد نیز جلساتی داشته است.

وی در مورد اعمال نرخ‌های جدید تلفن در قبوض مشترکان که به گفته وزیر ارتباطات از اول تیرماه اجرایی می شود، تاکید کرد: محاسبه نرخ های جدید پس از ابلاغ به مخابرات، در قبوض مشترکان انجام خواهد شد و تا زمانی که مصوبه به صورت کامل ابلاغ نشود، سایر موارد قطعی نیست.
کد مطلب: 43696
نام شما
آدرس ايميل شما