۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴

آشنایی با بازی ویدیویی رزیدنت اویل

سایه وحشت
ایتنا - شرکت بازی‌سازی کپ‌کام، در کنفرانس سونی در نمایشگاه ای.تری ۲۰۱۶، از قسمت هفتم مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل رونمایی کرد.
آشنایی با بازی ویدیویی رزیدنت اویل


این بازی که Resident Evil ۷: biohazard نام گرفته، سبک و سیاقی کاملا متفاوت از شماره‌های قبلی مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل دارد و بیشتر شبیه به بازی لغو شده‌ P.T. است.


حتی رونمایی بازی هم شبیه به P.T. صورت گرفت؛ طوری که تریلری از بازی نمایش داده شد و سپس، سونی از عرضه‌ی دموی آن روی شبکه‌ پلی‌استیشن خبر داد.

کپ‌کام می‌گوید که می‌خواهد با قسمت هفتم مجموعه‌ی رزیدنت اویل، تجربه‌ای کاملا ترسناک را به بازی‌کننده‌ها ارایه دهد؛ به همین دلیل هم برای اولین بار در مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل، دوربین بازی را به زاویه‌ی اول‌شخص تغییر داده است.

کپ‌کام حتی برای قسمت هفتم رزیدنت اویل، یک موتورپایه‌ی جدید به اسم RE Engine ساخته است.

بازی از نظر داستان، پس از قسمت ششم رزیدنت اویل اتفاق می‌افتد. با این حال، درست مثل قسمت اول این مجموعه، محیط اصلی بازی یک عمارت بزرگ است و همه‌ی اتفاقات در آن روی می‌دهند.

برای این‌که بازی‌کننده‌ها بتوانند تجربه‌ جدیدی که کپ‌کام از رزیدنت اویل ساخته است را امتحان کنند، این شرکت بازی‌سازی دموی کوتاهی از رزیدنت اویل ۷ را دیروز روی شبکه‌ پلی‌استیشن عرضه کرد.

کپ‌کام گفت که این دمو، قرار نیست در بازی نهایی وجود داشته باشد و حتی شخصیت اصلی بازی هم، با شخصیتی که در این دمو می‌بینید فرق می‌کند.

این شرکت هم‌چنین گفت که در حال حاضر بیش از دو سال است که مشغول ساخت رزیدنت اویل ۷ هستند.

بازی Resident Evil ۷: biohazard قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بازی‌کننده‌های کنسول پلی‌استیشن۴ هم‌چنین می‌توانند این بازی را با هدست واقعیت‌گراي مجازی PlayStation VR تجربه کنند.

فعلا نمی‌دانیم آیا قرار است صحنه‌های اکشن پر زد و خورد هم در بازی ببینیم یا نه، اما به جرات می‌توانیم بگوییم که رزیدنت اویل ۷، از زمین تا آسمان با شماره‌های قبلی این مجموعه فرق دارد.

در حالی که ژانر قسمت‌های اصلی و ابتدایی رزیدنت اویل، Survival Horror است، بازی جدید در سبک Horror محض ساخته شده؛ یعنی می‌توان گفت رزیدنت اویل ۷ بیشتر شبیه به بازی‌های مجموعه‌ی سایلنت هیل است تا رزیدنت اویل.
کد مطلب: 43658
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام