۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۰

تاسیس مرکز تخصصی مایکروسافت برای فعالیت در حوزه نفت و گاز

ایتنا - میزان سرمایه‌گذاری صنعت جهانی IT در عرصه نفت و گاز طی سال 2016 میلادی به بیش از 50 میلیارد دلار می‌رسد.
تاسیس مرکز تخصصی مایکروسافت برای فعالیت در حوزه نفت و گاز


شرکت مایکروسافت مرکز تخصصی فعالیت‌های نرم‌افزاری خود را برای حضور گسترده‌تر در صنعت نفت و گزار در شهر دبی تاسیس کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، شعبه ویژه مایکروسافت در خاورمیانه و آفریقا با راه‌اندازی این مرکز در نظر دارد خدمات نرم‌افزاری و پردازش ابری خود را برای سازمان‌های فعال در حوزه نفت و گاز عرضه کند، امکان انتقال فعالیت‌های آنها به فضای دیجیتالی را فراهم آورد، هزینه‌های این سازمان‌ها را پایین بیاورد و کارایی سازمان‌های مذکور را به حداکثر برساند.

این شعبه جدید بزرگ‌ترین مرکز جهانی مایکروسافت برای فعالیت در صنعت نفت و گاز محسوب می‌شود و به صورت ویژه بر فناوری‌های نوظهور از جمله اینترنت اشیا (IoT)، سیستم‌های تحلیلی پیشرفته، فناوری‌های مدرن و خدمات پردازش ابری مبتنی بر راهکارهای مایکروسافت تاکید دارد.

این مرکز همچنین شرکت‌های بزرگ جهانی فعال در صنعت نفت و گاز از جمله Accenture،‌ Aveva،‌ Baker Hughes، Honeywell، OSIsoft، Schneider Electric و Schlumberger را دور هم می‌آورد.

 

بر اساس آخرین بررسی مشترک انجام شده توسط دو شرکت مایکروسافت و Accenture، بیش از ۸۰ درصد سازمان‌های فعال در حوزه نفت و گاز در نظر دارند میزان سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش فناوری‌های دیجیتالی افزایش دهند.

مرکز تحقیقاتی IDC نیز پیش‌بینی کرده است میزان سرمایه‌گذاری صنعت جهانی IT در عرصه نفت و گاز طی سال ۲۰۱۶ میلادی به بیش از ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط نیز میانگین رشد سالانه ۳۰ درصدی را تجربه می‌کند.
 
کد مطلب: 43647
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام