۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰

آمریکا به دنبال شنود اینترنت اشیاء

ایتنا- مسئولان سازمان امنیت ملی آمریکا به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا از اینترنت اشیا به‌عنوان ابزار شنود اطلاعات در خارج از آمریکا استفاده کنند.
آمریکا به دنبال شنود اینترنت اشیاء


مسئولان سازمان امنیت ملی آمریکا به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا از اینترنت اشیا به‌عنوان ابزار شنود اطلاعات در خارج از آمریکا استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم از وب‌سایت خبری تحلیلی ENGADGET، ظاهرا آژانس امنیت ملی آمریکا هیچ علاقه‌ای به احترام گذاشتن به حریم شخصی افراد ندارد و می‌خواهد تحت هر شرایطی به شنود اطلاعات دست بزند.

در این میان به نظر می‌رسد که کابوس بسیاری از دوست داران فناوری در زمینه آینده اینترنت اشیا در حال به حقیقت پیوستن است و قرار است تا از این فناوری برای جاسوسی اطلاعات استفاده شود.


 

مسئولان سازمان امنیتی آمریکا با صراحت هر چه تمام در نشست خبری خود این موضوع را تائید کرده و گفته‌اند که اینترنت اشیا یک گزینه ایدئال برای نفوذ به سیستم‌ها و شنود اطلاعات کاربران به‌حساب می‌آید.

البته مثل همیشه نیز این سازمان با پوشش مبارزه با تروریست سعی در منحرف کردن اذهان عمومی و مبرا دانستن خود از هرگونه تجاوز به حریم شخصی کاربران عادی داشته است.
به‌این‌ترتیب ممکن است حتی حرارت‌سنج خانگی کوچک موجود در منزل یک فرد نیز توسط این سازمان برای جاسوسی اطلاعات او مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین مدیر اجرایی این سازمان اعلام کرده است که در هنگام عرضه بسته امنیتی برای نرم‌افزارها بهترین فرصت را برای نفوذ به سیستم‌های کاربران خواهد داشت و عدم اعتماد به این سازمان را آسان‌تر از پیش ساخته است.
 
کد مطلب: 43544
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
در صورت همه گیر شدن اینترنت اشیا امکان ترور افراد توسط آمریکا برای این کشور بسیار ساده خواهد شد و تعداد نفس های مردم جهان در روز هم شمارش می شود! واقعا دجال آخرالزمان در حال بیدار شدن است.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام