۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰

هک کردن حساب کاربر آمریکایی توییتر از طریق شماره تلفن همراه

ایتنا- پس چرا معطل هستید؟! اگر رمز عبور سهل و آسانتان را عوض نکنید، به زودی هکرها سراغ شما هم می‌آیند!
هک کردن حساب کاربر آمریکایی توییتر از طریق شماره تلفن همراه


اگر به دنبال هک شدن گسترده تعدادی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ آمریکایی هنوز کلمه عبور خود را عوض نکرده‌اید، احتمال سرقت اطلاعاتتان در این شبکه‌ها به طور جدی وجود دارد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، DeRay Mckesson سیاستمدار و فعال حقوق مدنی سیاهان در آمریکا از جمله تازه‌ترین قربانیان حملات هکری به توییتر است. هکرها بعد از کنترل حساب کاربری وی در توییتر با ارسال مطالبی به تمجید از دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا پرداخته‌اند، امری که به طور قطع با دیدگاه‌های این فعال مدنی سیاه پوست مطابقت ندارد.

همچنین این هکرها مطلبی ارسال کرده و از قول DeRay Mckesson مدعی شدند که وی اصولا سیاه پوست نیست. به گفته این فعال مدنی دو آدرس ایمیل وی نیز هک شده است.

وی بعد از کنترل مجدد حساب کاربری خود در توییتر اظهار داشته که هکر یا هکرها با فریب شرکت وریزون موفق به نفوذ به حساب کاربری توییتر وی شده اند.

وریزون پس از فریب خوردن از هکرها سیم کارت این فرد را بازتنظیم یا ریست کرده با این کار پیامک جدیدی برای هکرها ارسال شده که حاوی اطلاعات ورود به حساب کاربری توییتر وی بوده است. این امر باعث دور زدن سیستم تایید هویت دومرحله ای توییتر هم شده است.

شرکت مخابراتی وریزون بعد از این رویداد بیانیه‌ای صادر کرده و ضمن تاکید بر جدی گرفتن امنیت کاربرانش از تحقیقات در مورد هک شدن حساب کاربری توییتر DeRay Mckesson و نقش خود در این زمینه خبر داده است. DeRay Mckesson هم برای شفاف شدن مواضع خود در قبال ترامپ حمایت از وی را تکذیب و او را فردی نژادپرست و متعصب توصیف کرده که برای رهبری آمریکا نامناسب است.
کد مطلب: 43472
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام