کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دزدی گسترده از فروشگاه‌های اپل در نیویورک توسط کارمندان قلابی

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1395 ساعت 11:53

ایتنا- فروشگاه‌های اپل در شهر نیویورک،‌درگیر دزدی‌های زنجیره از آیفون محبوب هستند!




گروهی از دزدان با پوشیدن لباس‌هایی مشابه با کارکنان فروشگاه‌های اپل در نیویورک موفق به شرکت ده‌ها گوشی آیفون شده‌اند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از گیزمودو، در اوایل سال ۲۰۱۶ سه نفر موفق به سرقت ۶۷ آیفون از فروشگاه اپل در Upper West Side شدند. هفته گذشته نیز ۱۹ آیفون دیگر از فروشگاه دیگر اپل در منطقه سوهوی نیویورک سرقت شد.

ظاهرا این دزدان از مهار‌ت‌های ارتباطی خوبی برخوردارند و پس از پوشیدن لباس‌های کارکنان اپل می‌توانند به طور مستقیم به سراغ آیفون‌های قفل نشده موجود در فروشگاه‌های اپل رفته و آنها را سرقت کنند.

با توجه به اینکه از فروشگاه Upper West Side برای آموزش کارکنان اپل استفاده می شود وجود افراد جدید و شناخته نشده در آن هم چندان عجیب نیست و لذا امکان سواستفاده از این وضعیت وجود دارد.

باید توجه داشت که لباس‌های سازمانی کارکنان فروشگاه‌های اپل طراحی بسیار ساده‌ای دارند ولذا طراحی نمونه‌های مشابه انها بسیار ساده است. این لباس ها ساده و آبی رنگ بوده و بر روی آنها صرفا یک لوگوی ساده از شرکت اپل به رنگ سفید نقش بسته است. وقوع این دزدی ها ممکن است اپل را به تغییر سیاست ومتحول کردن تی‌شرت‌های کارمندانش مجبور کند.

در عین حال تلاش‌های پلیس برای شناسایی دزدان آیفون هم هنوز به نتیجه نرسیده، اما در یکسان بودن عوامل سرقت‌های زنجیره‌ای از فروشگاه‌های اپل در نیویورک تردیدی وجود ندارد.


کد مطلب: 43470

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43470/دزدی-گسترده-فروشگاه-های-اپل-نیویورک-توسط-کارمندان-قلابی

ايتنا
  https://www.itna.ir