کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش سقف قطع میان‌دوره سیم‌کارت‌های دائمی براساس 4 شاخص

خبرگزاری فارس , 19 خرداد 1395 ساعت 10:12

ایتنا- سقف قطع میان دوره مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی از ۲۰۰ هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال براساس 4 شاخص افزوده شده است.




اخیرا برخی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول پیامکی با مضمون افزایش اعتبار قطع میان دوره دریافت کرده اند.


به گزارش ایتنا از فارس، برای مثال در یکی از این پیامک‌ها عنوان شده «مشترک ارزشمند و گرامی، به منظور رفاه بیشتر شما در استفاده از خدمات گسترده و متنوع همراه اول، میزان اعتبار قطع میان دوره شما بدون نیاز به پرداخت سپرده جدید، به مبلغ ۱۶۰۴۸۳۸ ریال افزایش پیدا کرده است. در صورت عدم تمایل به برخورداری از این امتیاز ویژه، عدد ۱۱۷ را به سرشماره ۹۸۱۰ ارسال یا سرشماره #۱۱۷*۱۰* را شماره گیری کنید. "همراه اول"»

این پیامک برای اغلب مشترکان مبهم بود؛ زیرا این پیامک در پی درخواستی ارسال نشده است.

همراه اول با ارائه توضیحاتی در این باره اعلام کرده این اقدام بخشی از طرح اعتبار دهی بوده است.

طبق اعلام اپراتور در این طرح، سقف قطع میاندوره برخی از مشترکین دائمی بر اساس ارزش شماره تلفن همراه، میزان خوش حسابی، مبلغ قبوض پرداختی و مدت زمان حضور در همراه اول، افزایش یافته و پیامک اطلاع رسانی آن از طریق سرشماره ۹۸۱۰+ برای این دسته از مشترکان ارسال شده است.

تا قبل از اجرای این طرح، این دسته از مشترکان فقط بر اساس میزان ودیعه شان مشمول دریافت پیامک اخطار و در نهایت قطع یکطرفه میان دوره می‌شدند که باعث تکدر خاطر ایشان می‌شد.

پس از اجرای طرح، سقف قطع میان دوره این گروه از مشترکین از ۲۰۰ هزار ریال تا ۱۰ میلیون ریال افزوده شده و به سقف اعتبار ودیعه‌شان اضافه شده است. به عبارت دیگر افزایش سقف قطع میان دوره به ازای هر مشترک متفاوت و منحصر بفرد است.

مزایای این طرح برای مشترکان دائمی که از سرویس رومینگ بین الملل استفاده می کنند بیشتر است؛ زیرا عمدتاً این دسته از مشترکین به علت مسافرت به خارج از کشور، با قطع میان دوره مواجه می‌شدند.

این طرح به صورت مرحله‌ای برای سایر مشترکین دائمی نیز به اجرا در خواهد آمد و مشمولان طرح از طریق پیامک از میزان افزایش اعتبار خود مطلع خواهند شد.


کد مطلب: 43437

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43437/افزایش-سقف-قطع-میان-دوره-سیم-کارت-های-دائمی-براساس-4-شاخص

ايتنا
  https://www.itna.ir