۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶

طراحی کوچکترین اسپیکر فناورانه

ایتنا - یک شرکت دانمارکی یک اسپیکر بلوتوثی طراحی کرده که به هیچ یک از اسپیکرهایی که پیش از این وجود داشته است، شباهتی ندارد.
طراحی کوچکترین اسپیکر فناورانه


این اسپیکر که Bioplay A1 نام دارد و دارای شکل گنبدی است نه تنها کوچکترین اسپیکر موجود محسوب می‌شود، بلکه بهای در نظرگرفته شده برای آن ۹۴۲ دلار است که خرید آن را بسیار مقرون‌به‌صرفه کرده است.


یک طراح معروف مبلمان به نام «مانز»، این اسپیکر را با روکش آلومینیومی و با صدای بسیار واضح طراحی و تولید کرده است و باید گفت صدایی که از این اسپیکر کوچک شنیده می‌شود، جزو بهترین‌ها بوده و قابل استفاده در اتاق‌های کوچک، هنگام کار کردن در آشپزخانه، حمام، اتاق یا خوابگاه است.

این اسپیکر ظاهری شفاف و براق دارد، در ساخت آن، هیچ دکمه برجسته‌ای به کار نرفته، در برابر هرگونه ضربه و خراشیدگی مقاوم است و به وسیله یک بند چرمی حمل می‌شود.

Bioplay A1 دارای دو درایور است؛ یکی درایور ۵/۳ اینچی مخروطی که صدای پایین را پخش می‌کند و دیگری درایور ۴/۳ اینچی که برای صدای بلند بم و قوی طراحی شده و صداها را به طور شگفتی‌آوری طبیعی و زنده (مانند اجرای زنده خواننده) پخش می‌کند همچنین وضوح صدای این اسپیکر، دو برابر اسپیکرهای گوشی‌های تلفن‌ است.

از سوی دیگر این اسپیکر، باتری قوی با عمر بالا دارد طوری که با هر بار شارژ شدن، می توان به مدت ۴۲ ساعت از آن استفاده کرد. همچنین باید گفت که باتری این اسپیکر را می‌توان ازطریق کابل USB استاندارد نیز شارژ نمود.

منبع: ایران‌آنلاین
کد مطلب: 43432
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام