۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

مشتریان تی‌موبایل سهام‌دار این شرکت مخابراتی می‌شوند

ایتنا - شرکت مخابراتی تی‌موبایل نه‌تنها به دنبال افزایش تعداد مشترکان خدمات خود است، بلکه قصد دارد آن‌ها را به مالکان خود مبدل کند.
مشتریان تی‌موبایل سهام‌دار این شرکت مخابراتی می‌شوند


به گزارش ایتنا از فارس، سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در آمریکا یک سهم رایگان از تی‌موبایل را به هر یک از مشترکان خدمات پس پرداخته و ثابت خود اعطا می‌کند. مشتریان جدیدی که به شبکه مخابراتی تی‌موبایل بپیوندند، هم می‌توانند یک سهم رایگان خریداری کنند.


ارزش این سهم رایگان در بازار سهام فعلا ۴۳.۰۷ دلار است. البته صاحبان مشاغل و افرادی که در قالب مشترکان دولتی ثبت شده از خدمات تی‌موبایل استفاده می‌کنند، در این طرح مشارکت داده نمی‌شوند.

اقدام یادشده آخرین طرح تی‌موبایل برای تشویق مردم به استفاده از خدمات این شرکت است. پیش از این شرکت یادشده برخی خدمات محبوب موسیقی و ویدئو را بر بستر شبکه‌های تلفن همراه ارائه کرده بود. البته نتیجه اجرای چنین طرح‌هایی افزوده شدن یک میلیون نفر به جمع مشترکان تی‌موبایل است.

اجرای این برنامه به معنای صدور سهام جدید رایگان برای تی‌موبایل نیست، اما برخی کارشناسان می‌گویند، اجرای طرح یادشده می‌تواند برای مشتریانی که اطلاعاتی از بازار بورس و سهام ندارند، مشکلات مالیاتی به‌وجود آورد و آن‌ها باید توسط تی‌موبایل از این جزییات مطلع شوند.
کد مطلب: 43401
نام شما
آدرس ايميل شما