۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱

تبدیل گوشی و تبلت به مانیتور دوم

ایتنا - این اپلیکیشن‌ها، صفحه‌نمایش گوشی و تبلت شما را به مونیتور تبدیل می‌کند.
تبدیل گوشی و تبلت به مانیتور دوم


نیاز داشتن به مانیتور اضافه تنها به اینجا ختم نمی‌شود. برای مثال فکر کنید مشغول به کار با کامپیوتر خود هستید اما یکی از اعضای خانواده و یا کودکتان اصرار دارد از کامپیوتر شما هم استفاده کند.


نیاز به مانیتورهای اضافه به معنی صرف هزینه بیشتر و در نظر گرفتن یک مکان مناسب‌تر برای قرار دادن چند مانیتور در کنار یکدیگر است. اما همه برای تمرکز بیشتر روی کار خود از نظر اقتصادی امکان خرید چند مانیتور را ندارند.

اگر شما هم به مانیتور اضافه برای انجام کارهای خود احتیاج دارید اما چندان مایل به خرید یک مانیتور اضافه نیستید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص در این زمینه استفاده کنید. اپلیکیشن‌هایی که کمک می‌کند تا صفحه‌های نمایشگر گوشی یا تبلت شما به مانیتور دوم یا سوم تبدیل شود.

یکی از این اپلیکیشن‌ها Splashtop Wired XDisplay نام دارد. اپلیکیشنی که هم به کاربران اندرویدی و هم کاربران ios این اجازه را می‌دهد تا نیاز به مانیتور اضافه را برطرف کنند. برای کار با این اپ علاوه بر نصب آن روی گوشی یا تبلت باید کلاینت ویندوز یا مک آن را نیز داشته باشید.

این کلاینت را با مراجعه به آدرس www.splashtop.com/wiredxdisplay می‌توانید دریافت کنید. حالا با داشتن اپ روی گوشی و تبلت و کلاینت روی کامپیوتر (ویندوز یا مک) و فعال‌سازی آن یک صفحه خالی روی گوشی شما نمایانگر می‌شود که در واقع نشان‌دهنده فعال شدن مانیتور دوم شماست.

حالا اگر نشانگر ماوس را به سمت چپ مانیتور ببرید و از صفحه خارج شوید می‌توانید ماوس را روی صفحه نمایشگر موبایل خود ببینید و آیتم‌های مورد نیاز را روی صفحه گوشی خود قرار دهید. این اپ با قیمت یک دلار و ۹۹ سنت در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

منبع: ایران‌آنلاین
کد مطلب: 43366
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام