کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلال گسترده در خدمات ابری اپل برطرف شد

25 خرداد 1395 ساعت 12:16

ایتنا - اپل هنوز توضیح نداده است که به چه دلیل دسترسی کاربران جهانی به این دو سرویس پرکاربرد مسدود شد.




خدمات پردازش ابری اپل طی چند روز گذشته با اختلالات شدید همراه بود و شب گذشته دسترسی کاربران جهانی به دو سرویس App Store و iCloud به طور کامل قطع شد تا صاحبان آیفون و آیپد نتوانند اپلیکیشن‌ها یا داده‌های مورد نظر خود را بارگذاری کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، دسترسی کاربران به این سرویس‌ها دوباره برقرار شد. ولی اپل هنوز توضیح نداده است که به چه دلیل دسترسی کاربران جهانی به این دو سرویس پرکاربرد مسدود شد. این شرکت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد بین ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲:۰۰ با مشکلات عدیده مواجه شده و سرانجام آنها را برطرف کرده است.

در بیانیه شرکت اپل گفته شد: «دسترسی کاربران به خدمات iCloud Drive، Backup، iCloud Notes، iWork for iCloud و Photos طی چند روز گذشته با کندی صورت گرفت. کابران همچنین برای استفاده از دیگر خدمات در سرویس iCloud.com با مشکل مواجه شدند.»

 

این شرکت در مورد مشکلات فروشگاه اینترنتی App Store هم توضیحاتی را مطرح کرد: «بخش اعظم خدمات مربوط به App Store با مشکل مواجه شد و کاربران جهانی را تحت تاثیر قرار داد. این مشکل به گونه‌ای صورت گرفت که در برخی مناطق جغرافیایی امکان بارگذاری اپلیکیشن‌ها وجود نداشت.»

لازم به ذکر است که به گفته اپل تمام سرویس‌های مذکور هم‌اکنون به حالت عادی بازگشته‌اند و بررسی‌های اجمالی هم این ادعا را تایید می‌کند.
 


کد مطلب: 43357

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43357/اختلال-گسترده-خدمات-ابری-اپل-برطرف

ايتنا
  https://www.itna.ir