۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱
رجزخوانی هواوی برای سامسونگ و اپل:

برترین سازنده گوشی در دنیا می‌شویم

ایتنا- هوآوی قصد دارد با سامسونگ و اپل،‌این دو غول بازار تلفن همراه دربیفتد و البته شکست هم بدهد!
برترین سازنده گوشی در دنیا می‌شویم


شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاشتن،‌ سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وال استریت، هواوی قصد دارد تا آن زمان ۲۵ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص دهد.

ریچارد یو از مدیران ارشد هواوی در این مورد گفته است: ما قصد داریم به برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان مبدل شویم. این یک مسابقه درازمدت است و ما صبوریم.

هواوی چینی در کنار شرکت سوئدی اریکسون یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان تجهیزات سخت افزاری مخابراتی محسوب می‌شود. اما هواوی چند سالی است سرمایه گذاری سنگینی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به عمل اورده و با عرضه گوشی‌های خوب با قیمت مناسب توانسته توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی گارتنر، میزان فروش گوشی های ساخت هواوی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد افزایش یافته و این در حالی است که میزان فروش سامسونگ تغییر محسوسی نداشته و اپل هم با کاهش ۱۴ درصدی رشد استقبال و خرید آیفون مواجه بوده است.

در حال حاضر سه شرکت سامسونگ، اپل و هواوی به ترتیب ۲۳، ۱۵ و ۸.۳ درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند را در اختیار دارند. یکی از تازه‌ترین گوشی‌های هواوی که مورد توجه قرار گرفته P9 است که لنز دوگانه آن با قابلیت فوکوس عالی توسط شرکت آلمانی Leica Camera AG طراحی شده است.

این شرکت چینی سال گذشته بودجه عظیم ۹.۲ میلیارد دلاری را به تحقیق و توسعه اختصاص داد که نسبت به بودجه تحقیقاتی ۸.۱ میلیارد دلاری اپل بیشتر بود. البته در این زمینه سامسونگ با سرمایه گذاری ۱۲.۵ میلیارددلاری در رتبه اول است.
کد مطلب: 43342
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام