۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸

معرفی پردازنده‌های پاسکال توسط انویدیا

ایتنا- به‌تازگی شرکت انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس به سراغ معرفی پردازنده‌های پاسکال برای سیستم‌های واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و خودروهای بدون راننده رفته است.
معرفی پردازنده‌های پاسکال توسط انویدیا


به‌تازگی شرکت انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس به سراغ معرفی پردازنده‌های پاسکال برای سیستم‌های واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و خودروهای بدون راننده رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، نمایشگاه کامپیوتکس امسال میعادگاه غافلگیری بسیاری در زمینهٔ تولید پردازنده‌ها بوده است.

در این میان شرکت انویدیا نیز با معرفی یک پردازنده گرافیکی منحصربه‌فرد پیشرفت خود را در این بازار به معرض نمایش گذاشته است.

 

مسئولان این شرکت با عرضه پردازنده گرافیکی پاسکال نشان داده‌اند که اهمیت زیادی را برای آینده سیستم‌های رو به رشدی مانند هوش مصنوعی و خودروهای بدون راننده قائل هستند زیرا این پردازنده دارای قابلیت سازگاری با موارد یاد شده است.

در طی مراسم معارفه این پردازنده گرافیکی، مدیر ارشد اجرایی انویدیا یعنی جن هسون هوانگ به‌شخصه بر روی صحنه رفته و به معرفی فناوری جدید یاد شده دست زده است.

شایان‌ذکر است که نخستین محصول سری پردازنده‌های پاسکال کارت گرافیکی جی فورس جی تی ایکس ۱۰۸۰ خواهد بود که توسط شخص هوانگ به حاضران کامپیوتکس معرفی شد.
 
کد مطلب: 43306
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام