۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷

ملاقات پاپ با تولیدکنندگان محتوای یوتیوب

ایتنا- رهبر مسیحیان جهان به‌تازگی در اقدامی ویژه تصمیم گرفته است تا با 11 نفر از تولیدکنندگان محتوا برای شبکه‌های یوتیوب دیدار داشته و با آن‌ها درباره مواردی متعدد به صحبت بنشیند.
ملاقات پاپ با تولیدکنندگان محتوای یوتیوب


رهبر مسیحیان جهان به‌تازگی در اقدامی ویژه تصمیم گرفته است تا با ۱۱ نفر از تولیدکنندگان محتوا برای شبکه‌های یوتیوب دیدار داشته و با آن‌ها درباره مواردی متعدد به صحبت بنشیند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید در طول تاریخ هیچ‌گاه رهبران کاتولیک تا این اندازه نسبت به دنیای فناوری از خود رغبت نشان نداده بودند ولی در دوران فعلی شاهد حضور فردی در واتیکان هستیم که به‌شدت نسبت به فناوری‌های روز حساس بوده و درباره آن‌ها به فعالیت دست میزند.

آخرین نمونه از این فعالیت‌ها شامل برنامه‌ریزی پاپ برای ملاقات با تعدادی از تولیدکنندگان محتوا برای وب‌سایت یوتیوب بوده است.


به‌ این‌ ترتیب قرار است تا پاپ دیدارهایی با تعداد ۱۱ نفر از تعداد تولیدکنندگان محتوا برای یوتیوب داشته و در مورد مسائل اخلاقی و انسانی با آنها به صحبت بنشیند.

محتوای اصلی صحبت‌های پاپ با این افراد شامل صلح، برابری زن و مرد، حقوق مهاجران و درک متقابل در میان انسان‌ها خواهد بود که همگی مواردی بسیار مهم در جوامع امروزی به‌حساب می‌آیند.

شایان‌ ذکر است که هر یک از این افراد قرار است پس از پایان ملاقات اقدام به طراحی یک فایل ویدیویی ویژه از این دیدار کرده و یافته‌های خود از میان سخنان پاپ را در شبکه یوتیوب با دیگران به اشتراک بگذارند.
 
کد مطلب: 43302
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام