۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۸

ازدواج عجیب مرد آمریکایی با گوشی هوشمند خود

ایتنا - او این کار را انجام داد تا عکس العمل مردم را نسبت به این موضوع ببیند.


می خواهید بگویید تلفن هوشمند خود را دوست دارید؟ البته این ابراز علاقه خیلی متداول نیست اما من مطمئن هستم خیلی از افراد ادعای علاقه می کنند. همچنین ممکن است خیلی از ما هم از آنها متنفر باشیم، اما اگر از شما بپرسند که آیا با تلفن هوشمند خود رابطه عاطفی دارید و آن را دوست دارید چه پاسخ می‌دهید؟ پژوهش‌های روانشناختی دقیقا همان رابطه ای که ما داریم را نشان می دهد. دانشگاه های Würzburg و Nottingham، از تحقیقات خود متوجه شدند که درگیری ما با تلفن هایمان به چه شکل است و این نتایج بسیار قابل توجه است.
مطالعه ای در بین شرکت کنندگان صورت گرفت که نتایج آن به گونه ی زیر بود:
۳۷.۴% از افراد رابطه خوبی با تلفن هوشمند خود دارند یا حتی تلفن هایشان از دوستان نزدیک آنها هم مهمتر بوده است.
همچنین محققان دریافتند: ۲۹.۴% از شرکت کنندگان ادعا کردند که تلفن های هوشمندشان برای آنها مهم است و این میزان اهمیت از خانواده آن ها هم بیشتر است.
۲۱.۲% گفتند که تلفن هایشان از همسرشان هم برایشان مهمتر است.
۱۶.۷% مدعی شدند که تلفن هوشمندشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این میان ۱.۱% هم تلفن خود را از همه چیز در زندگیشان مهمتر می دانند.

آمار بالا تنها اعدادی بود که طبق تحقیقات بدست آمده بود اما شاید برای مشاهده رابطه میان تلفن هوشمند و افراد نیاز است نگاهی سریع به اتفاق عجیب در لاس وگاس بیندازیم: در ۲۰ مه سال ۲۰۱۶ یک گروه از مردم در یک کلیسای کوچک به قصد یک جشن عروسی که رویداد بسیار ویژه ای بود، گرد هم آمدند. مراسم ازدواج بین Aaron Chervenak با تلفن هوشمندش برگزار شد.

Chervenak یک آرتیست ویدئویی و ماجراجواست که در واقعیت عاشق تلفن اش نشده است. او علت این ازدواج عجیب را اینگونه شرح می دهد: " تلفن های هوشمند در زندگی ما به ابزار بسیار مهمی تبدیل شده اند، آنها در تمام زمان روز با ما هستند، ما را سرگرم می کنند، در طبخ غذا کمکمان می کنند و ما را به بسیاری از شبکه های اجتماعی متصل می کنند". او این کار را انجام داد تا عکس العمل مردم را نسبت به این موضوع ببیند.
"این موضوع حقیقتا بسیار جالب بود، زمانی که دوستم با کلیسا تماس گرفت آنها بسیار شگفت زده شده بودند اما بعد از چند لحظه، مشتاقانه گفتند باشه مشکلی نیست، ما این کار را انجام می دهیم و بسیار آسان است" او دوستان زیادی را دعوت کرد و به مراسم آمد.

"البته که این اقدام یک ازدواج عاطفی با یک شخص نیست و ارتباط عاطفی به طور کامل متفاوت است و این یک ازدواج نمادین است. زیرا که ازدواج با یک شی از نظر قانونی هم امکان پذیر نیست. اما پیامی در اینجا وجود دارد: این دستگاه ها برای ما ارزش فوق العاده ای پیدا کرده اند همین طور که عمل نمادین من بیانگر پراهمیت بودن تلفن هوشمند را نشان داد".
منبع: کسپرسکی آنلاین
 
کد مطلب: 43294
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام