۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶

تغییرات بزرگ در کارکرد شرکت Jawbone

ایتنا- شرکت Jawbone که یکی از تولید کنندگان بزرگ مچ‌بندهای ردیاب سلامتی به‌حساب می‌آمد در طی اقدامی عجیب بخش‌های مربوط به تولیدات خود در این رده را از مدار کاری خارج کرده است.
تغییرات بزرگ در کارکرد شرکت  Jawbone


شرکت Jawbone که یکی از تولید کنندگان بزرگ مچ‌بندهای ردیاب سلامتی به‌حساب می‌آمد در طی اقدامی عجیب بخش‌های مربوط به تولیدات خود در این رده را از مدار کاری خارج کرده است.


به گزارش ایتنا  از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید هیچ شرکتی مانند شرکت‌هایی ازجمله Jawbone و فیت‌بیت در جا انداختن فرهنگ استفاده از مچ‌بندهای هوشمند موفق عمل نکرده بود ولی به نظر می‌رسد موفقیت‌های گذشته تضمینی برای آینده Jawbone نبوده است.

اخبار منتشر شده از سوی این شرکت حاکی از آن هستند که Jawbone تمامی خطوط و نیروهای مربوط به تولید مچ‌بندهای خود را به وضعیت تعلیق درآورده است و عملا خود را از این بازار کنار کشیده است.

 

علت این امر هنوز به‌صورت دقیق توسط مسئولان این شرکت شرح داده نشده است و تنها بخشی که مسئولان Jawbone به آن اشاره کرده‌اند، فروش تجهیزات و خط تولید مربوط به محصولات یاد شده به شرکت‌های دیگر است.

شایان‌ ذکر است که تغییرات در این شرکت به همین‌جا ختم نمی‌شوند و شایعاتی در زمینه متوقف شدن تولید بلندگوهای این شرکت نیز در رسانه‌ها به گوش می‌رسد.

رسانه‌های بین‌المللی تلاش زیادی برای برقراری ارتباط با مسئولان این شرکت داشتند که تمامی تلاش‌های یاد شده با پاسخ یکسانی روبرو بوده‌اند: شرکت Jawbone نظری در این باره ندارد.
 
کد مطلب: 43227
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام