۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷

۳۲۲ هزار دلار جایزه برای یافتن باگ‌های توئیتر

ایتنا- شبکه اجتماعی توئیتر به‌تازگی اعلام کرده است که در طول دو سال گذشته میلادی رقم 322 هزار و 420 دلار را به‌عنوان جایزه به افرادی که باگ‌های این شبکه اجتماعی را گزارش کرده بودند پرداخت کرده است.
۳۲۲ هزار دلار جایزه برای یافتن باگ‌های توئیتر


شبکه اجتماعی توئیتر به‌تازگی اعلام کرده است که در طول دو سال گذشته میلادی رقم ۳۲۲ هزار و ۴۲۰ دلار را به‌عنوان جایزه به افرادی که باگ‌های این شبکه اجتماعی را گزارش کرده بودند پرداخت کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، در ماه می سال ۲۰۱۴ میلادی بود که شبکه اجتماعی توئیتر از طرحی ویژه برای ارائه جایزه به یابندگان باگ‌های موجود در این شبکه اجتماعی رونمایی کرد.

حال باگذشت دو سال از آغاز این پروژه به نظر می‌رسد که نتایج به‌ دست‌ آمده از آن بسیار راضی کننده بوده‌اند زیرا توئیتر رقم سنگینی را به‌عنوان جایزه در طول این دو سال پرداخت کرده است.

 

بر اساس آمار منتشر شده توسط مسئولان این شبکه اجتماعی، در طول بازه زمانی یاد شده تعداد قابل توجهی از گزارش‌های باگ به مسئولان توئیتر ارسال شده است که نتیجه آن پرداخت ۳۲۲ هزار و ۴۲۰ دلار به کاربران یابنده این باگ‌ها بوده است.

بیشترین جایزه ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی به یک کاربر برابر با ۱۲ هزار و ۴۰ دلار بوده است درحالی‌که کم‌ترین رقم دریافت شده توسط یک کاربر برابر با ۱۴۰ دلار بوده است.

البته یافتن باگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی امر چندان جدیدی نیست و فیس‌بوک نیز پروژه‌ای مشابه را به کاربران خود پیشنهاد داده است که البته رقم جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای آن به‌مراتب بالاتر بوده است.
 
کد مطلب: 43222
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام