کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پنل لمسی ویژه برای نسل جدید مک بوک پرو

8 خرداد 1395 ساعت 11:37

ایتنا- به‌تازگی اخباری در زمینه نسل جدید لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو شرکت اپل منتشر شده است که نشان دهنده وجود یک پنل لمسی از نوع OLED بر روی این مدل هستند.




به‌تازگی اخباری در زمینه نسل جدید لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو شرکت اپل منتشر شده است که نشان دهنده وجود یک پنل لمسی از نوع OLED بر روی این مدل هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، در شرایط فعلی که شرکت اپل در بیشتر محصولات خود با افت فروش دست‌وپنجه نرم می‌کند شاید بتوان نسل آینده لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو را به‌عنوان راهکاری برای نجات این شرکت به‌حساب آورد.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد که نسل جدید مک بوک پرو برخلاف چند نسل گذشته با تغییراتی عمده روانه بازار خواهد شد.

 

نخستین و شاید مهم‌ترین تغییر این محصول را می‌توان در استفاده از یک پنل لمسی ویژه از نوع OLED مشاهده کرد که مسلما برای کاربران این محصول خبری خوشایند به نظر می‌رسد.

البته این پنل شامل صفحه نمایش اصلی این مدل نخواهد بود بلکه به‌صورت یک نوار در بالای صفحه‌کلید قرار خواهد داشت که می‌تواند موجب شود تا کاربران به امکانات خاص و ویژه‌ای دسترسی پیدا کنند.

همچنین گفته می‌شود که اپل به همکاری با شرکتی که تبلت‌های سرفیس مایکروسافت را با کاهش شدید ابعاد همراه کرده بود دست زده و به‌این‌ترتیب نسل آینده این لپ‌تاپ‌ها (مک بوک پرو) باریک‌تر و سبک‌تر خواهند بود.
 


کد مطلب: 43143

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43143/پنل-لمسی-ویژه-نسل-جدید-مک-بوک-پرو

ايتنا
  https://www.itna.ir