۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

نرم‌افزار هوشمند مایکروسافت برای iOS

ایتنا- به‌تازگی شرکت مایکروسافت یک بات (bot) جدید طراحی کرده است که می‌تواند بر اساس بررسی موارد مورد علاقه شما به سراغ یافتن اطلاعات مرتبط بر روی سیستم عامل iOS برود.
نرم‌افزار هوشمند مایکروسافت برای iOS


به‌تازگی شرکت مایکروسافت یک بات (bot) جدید طراحی کرده است که می‌تواند بر اساس بررسی موارد مورد علاقه شما به سراغ یافتن اطلاعات مرتبط بر روی سیستم عامل iOS برود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، علیرغم این‌که شرایط سیستم عامل ویندوزفون در بازار جهانی به‌شدت وخیم است، مایکروسافت در خدمات‌رسانی به رقبای خود به معنای واقعی کلمه کم نمی‌گذارد.

مواردی مانند سیستم مترجم مایکروسافت بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS به‌مراتب بهتر از نسخه ویندوزفون آن عمل می‌کند و آخرین نمونه این نوع رویکرد را می‌تواند در پروژه گاراژ مایکروسافت مشاهده کرد.

 

به‌تازگی یک نرم‌افزار جدید تحت این پروژه عرضه شده است که دارای قابلیت‌های بسیار مناسبی برای استفاده بر روی سیستم عامل iOS است.

این نرم‌افزار یا به‌صورت صحیح‌تر bot، می‌تواند اطلاعات مورد نظر کاربر آیفون و یا آیپد را به‌صورت هوشمند برای آنها به دست آورده و ارائه کند.

برای مثال کافی است تا یک عکس خاص را در این نرم‌افزار آپلود کنید تا تمامی مقالات و اطلاعات مرتبط با آن عکس را در قالب یک لیست بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید.
 
کد مطلب: 43137
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام