۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

سهام مخابرات را حفظ کنید

قیمت فروش تلفن ثابت واقعی می‌شود
ایتنا- پروژه توسعه اینترنت 4G , 3G در شرکت ارتباطات سیار به صورت جدی دنبال می‌شود.
سهام مخابرات را حفظ کنید


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره واگذاری تلفن ثابت با قیمت جدید گفت: تلاش ما این است که قیمت‌ها را واقعی کنیم با این حال خبر قطعی در این‌باره را باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرسید.


رسول سرائیان با ابراز رضایت از برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت، اظهار کرد: انتظار ما این است که سهامداران، سهام مخابرات را حفظ کنند و با استفاده از محصولات این شرکت کمک کنند تا بتوانیم مسیر توسعه را به خوبی پیموده و خدمت‌رسانی بهتری ارائه دهیم که در این روند سود و منفعت بیشتری نیز به آنها خواهد رسید.

وی عنوان کرد: وفاق ایجاد شده بین سهامداران مخابرات و دولت، شرایط خوبی را فراهم آورده که موجب می‌شود هیات مدیره جدید با انرژی مضاعفی به توسعه شرکت مخابرات ایران بپردازد. با این حال نباید فراموش کنیم که رقابت شدیدتر شده و بازار با دشواری‌هایی روبرو است.

او درباره واگذاری تلفن ثابت با قیمت جدید خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که قیمت‌ها را واقعی کنیم با این حال خبر قطعی در این‌باره را باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رقابت موجود بین اپراتورها در عرضه اینترنت یادآور شد: برنامه ما ارائه سرویس مقبول است. در بازار رقابتی هر کس بتواند جنس بهتر، با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر داشته باشد، سهم بیشتری می‌گیرد و از آنجا که ما روی توسعه و ارتقا کیفیت متمرکز شده‌ایم، امیدواریم که رضایت مشتری را نیز حاصل نماییم.

سرائیان در مورد سرعت اینترنت تاکید کرد: سرعت بستگی به بسته‌ای دارد که خریداری می‌شود. هدف ما این است که در قالب بسته‌های مختلف سرعت مطلوب را ارائه کنیم حال با توجه به امکانات فنی، سرعت اینترنت در برخی جاها خیلی خوب و در مواردی هم نیاز به اصلاح دارد.

وی درباره وضعیت نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران و اینکه آیا در سال ۹۵ موضوع تعدیل و بازنشستگی پیش از موعد مطرح خواهد شد، گفت: در این‌باره بایستی مطالعه کرد با این حال تلاش ما این است که با تولید کار بتوانیم بیشترین بهره‌وری را از نیروی موجود داشته باشیم.

او در زمینه توسعه اینترنت 4G , 3G در اقصی نقاط کشور نیز گفت: این پروژه در شرکت ارتباطات سیار به صورت جدی دنبال می‌شود.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 43108
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
مخابرات؟ توسعه؟ نمیدونم شاید فقط در شهر ما کابل هاشون همون کابل های 20 سال پیشه و داشتن یه ارتباط اینترنتی با کیفیت در حد رویا است.