کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لنوو از پردازنده‌های سامسونگ بهره خواهد برد.

8 خرداد 1395 ساعت 10:38

ایتنا- شرکت لنوو به‌تازگی اعلام کرده است که برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند خود از پردازنده‌های شرکت سامسونگ یعنی سری Exynos بهره خواهد گرفت.




شرکت لنوو به‌تازگی اعلام کرده است که برای نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند خود از پردازنده‌های شرکت سامسونگ یعنی سری Exynos بهره خواهد گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت لنوو یکی از کمپانی‌های روبه رشد در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها محسوب می‌شود که توانسته است تعادل مناسبی را بین قیمت مناسب و امکانات مطلوب به وجود بیاورد.

این شرکت تا به امروز بیشتر از پردازنده‌های کمپانی‌هایی مانند مدیاتک استفاده می‌کرده است ولی مدیر ارشد اجرایی این کمپانی به‌تازگی خبر از تغییر این رویکرد داده است.

 

بر اساس گفته‌های چنگ چنگ (Chang Cheng) قرار است تا در نسل آینده همراه‌های هوشمند این شرکت شاهد استفاده از پردازنده‌های سری Exynos از شرکت سامسونگ باشیم.

او در بخشی از گفته‌های خود به‌صورت صریح استفاده از پردازنده Exynos ۸۸۹۰ اشاره کرده است که این پردازنده نیرومند پیش‌ازاین امتحان خود را برای مدل‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به اثبات رسانده است.

پیش‌بینی‌های بیشتر کارشناسان حاکی از آن است که پردازنده یاد شده بر روی مدل ZUK Z۲ مورداستفاده قرار خواهند گرفت ولی زمان و نحوه عرضه این دستگاه هنوز مشخص نشده است.
 


کد مطلب: 43075

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43075/لنوو-پردازنده-های-سامسونگ-بهره-خواهد-برد

ايتنا
  https://www.itna.ir