کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک شرکت چینی به دنبال به چالش کشیدن سامسونگ

8 خرداد 1395 ساعت 18:29

ایتنا- شرکت چینی اور دیسپلی (Ever display) قصد دارد تا در سطح جهانی و در زمینه تولید نمایشگرهای AMOLED به رقابت با شرکت سامسونگ بپردازد.




شرکت چینی اور دیسپلی (Ever display) قصد دارد تا در سطح جهانی و در زمینه تولید نمایشگرهای AMOLED به رقابت با شرکت سامسونگ بپردازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، نمایشگرهای AMOLED در نوع خود نمادی از کیفیت بالا برای یک دستگاه همراه به‌حساب می‌آیند.

در شرایط فعلی شاید نتوان شرکتی را در شرایط رقابت با سامسونگ در زمینه تولید این نمایشگرها به‌حساب آورد ولی به‌زودی شاهد تغییر این شرایط خواهیم بود.

 

شرکت چینی اور دیسپلی به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا میزان تولیدات خود در زمینه نمایشگرهای AMOLED را افزایش داده و به سطح فروشی نزدیک به شرکت سامسونگ دست پیدا کند.

گفته می‌شود که این شرکت توانسته است تا نظر مساعد کمپانی‌های تلفن همراه از جمله اچ تی سی، لنوو، vivo، اوپو، جیونی و کول پد را برای فروش پنل‌های نمایشگر خود جلب کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که این شرکت بتواند موفقیت بسیار مناسبی را در این رده به دست بیاورد زیرا شرکت ایسوس نیز به‌زودی نخستین محصول خود بر پایه نمایشگرهای AMOLED اور دیسپلی را روانه بازار خواهد کرد.
 


کد مطلب: 43074

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43074/یک-شرکت-چینی-دنبال-چالش-کشیدن-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir