۰
plusresetminus
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷

ملاقات مجازی با ستارگان

ایتنا- شرکت علی‌بابا اعلام کرده است که به خریداران اینترنتی خود اجازه می‌دهد تا با ستارگان جهان قرار ملاقاتی مجازی داشته باشند.
ملاقات مجازی با ستارگان


شرکت علی‌بابا اعلام کرده است که به خریداران اینترنتی خود اجازه می‌دهد تا با ستارگان جهان قرار ملاقاتی مجازی داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بسیاری از ما دوست داریم تا ستاره‌های بزرگ سینما یا قهرمانان ورزشی را از نزدیک دیده و برای ساعاتی با آنها معاشرت داشته باشیم.

حال امکان این کار بنابر دلایل متعددی از جمله موقعیت جغرافیایی و... وجود نخواهد داشت. با این حال شرکت علی‌بابا قصد دارد تا رویای برخی از افراد را محقق سازد.

 

این شرکت به‌تازگی اعلام کرده است که به کاربران و خریداران اینترنتی خود اجازه خواهد داد تا تجربه یک دیدار مجازی با ستارگان را داشته باشند.

البته نباید انتظار داشت که تمامی ستارگان جهان برای انتخاب پیش روی شما قرار داشته باشند بلکه این سیستم در حال حاضر تنها دو ستاره سینمای چین را به‌عنوان گزینه‌های مورد نظر به کاربران خود ارائه کرده است.

در صورت موفقیت این طرح می‌توان انتظار بزرگ‌تر شدن این لیست و افزوده شدن ستارگانی از کشورهایی دیگر و عرصه‌هایی به‌جز سینما به این خدمات را نیز داشت.
 
کد مطلب: 43071
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام