۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

اوج‌گیری کروم بوک با پلی استور

ایتنا- آمارهای منتشر شده نشان از این دارند که لپ‌تاپ‌های سری کروم بوک پس از تطبیق داده شدن آن‌ها با بازار نرم‌افزاری پلی استور با رشد چشم‌گیری در فروش روبرو شده‌اند.
اوج‌گیری کروم بوک با پلی استور


آمارهای منتشر شده نشان از این دارند که لپ‌تاپ‌های سری کروم بوک پس از تطبیق داده شدن آنها با بازار نرم‌افزاری پلی استور با رشد چشمگیری در فروش روبرو شده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، سری لپ‌تاپ‌های کروم بوک را می‌توان گزینه‌هایی بسیار مناسب و خوش‌قیمت برای کاربری‌های اداری و یا کاربری‌های محدود خانگی به‌حساب آورد.

با این حال مشکلات مربوط به کمبود نرم‌افزار بر روی این لپ‌تاپ‌ها موجب شده است تا استقبال کافی از آنها به عمل نیامده و آمار فروش چندان ایده‌آلی برای این سری به ثبت نرسد.

این امر موجب شد تا شرکت گوگل اقدام به سازگار سازی این سیستم عامل با بازار نرم‌افزاری پلی استور نموده و هزاران برنامه مختلف را برای کاربران این سیستم عامل مهیا سازد.

 

آمارهای به دست آمده نشان از این دارند که این اقدام گوگل مفید واقع شده است و فروش سری کروم بوک به‌واسطه این عمل با جهش روبرو بوده است.

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت‌هایی مانند ایسر و ایسوس نشان از این دارد که پیشرفت فروش حاصله از افزوده شدن پلی استور به کروم بوک‌ها موجب خواهد شد تا حجم تولیدات این شرکت‌ها افزایش یابد.

علاوه بر این گفته می‌شود که به‌زودی شرکت‌های بزرگی مانند دل، اچ پی، لنوو و سامسونگ نیز میزان تولیدات خود در رده کروم بوک را افزایش خواهند داد.
 
کد مطلب: 43070
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام