۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲

فروش آیفون ۷ فراتر از انتظارات اپل خواهد بود

ایتنا- به نظر می‌رسد که آمار فروش تلفن آیفون 7 می‌تواند از انتظارات شرکت اپل فراتر بوده و موفقیت بزرگی را در شرایط رو به افول محصولات این شرکت به همراه بیاورد.
فروش آیفون ۷ فراتر از انتظارات اپل خواهد بود


به نظر می‌رسد که آمار فروش تلفن آیفون ۷ می‌تواند از انتظارات شرکت اپل فراتر بوده و موفقیت بزرگی را در شرایط رو به افول محصولات این شرکت به همراه بیاورد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، نسخه هفتم تلفن‌های همراه شرکت اپل یا همان آیفون ۷ با بازخوردهای متفاوتی در میان تحلیلگران روبرو بوده است و بسیاری از مفسران نسبت به این دستگاه امیدوار به نظر نمی‌رسند.

با این حال شرکت اپل مبنای پیش‌بینی‌های خود برای فروش این دستگاه را بر پایه برخی از این تحلیل‌ها در نظر گرفته است و فروشی معمولی را برای این تلفن همراه پیش‌بینی کرده است.

 

پیش‌بینی‌های اپل برای میزان فروش آیفون هفت برابر با ۶۵ میلیون دستگاه در طول یک سال هستند که این میزان ممکن است دستخوش تغییراتی پیش‌بینی نشده شود.

به‌تازگی یکی از مراکز معتبر تحلیلی به نام بارون ایشیا دست به یک تحلیل جامع درباره فروش ا-حتمالی آیفون هفت زده است که نشان می‌دهد این تلفن همراه می‌تواند از انتظارات شرکت سازنده خود فراتر عمل کند.

بر اساس پیش‌بینی این مرکز به‌احتمال فراوان در طول بازه زمانی یک‌ساله شاهد فروش ۷۵ میلیون دستگاه آیفون خواهیم بود که بسیار امیدوارکننده‌تر از پیش‌بینی‌های انجام شده توسط اپل یا سایر بنگاه‌های تحلیلی است.
 
کد مطلب: 43067
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام