۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
انتقاد عضو نظام صنفی به عملکرد کمیته وام وزارت ارتباطات

۲ ماه ارزیابی‌ را دور ریختند و سلیقه‌ای وام دادند

ایتنا- الیشایی: به طرح‌هایی که اصلا امتیاز در خور توجهی نداشتند وام تعلق گرفت.
۲ ماه ارزیابی‌ را دور ریختند و سلیقه‌ای وام دادند


فرهاد الیشائی در یک نشست خبری اظهار داشت: برای تخصیص تسهیلات به شرکت‌های فناوری اطلاعات از محل منابع کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، وزارت از معتمدین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای ارزیابی طرح‌ها دعوت کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، این عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: قرار بود ۹۰ میلیارد تومان توزیع شود که در این پروسه حدود ۲۵ نفر از مدیران شرکت‌های برتر IT کشور ۲ ماه برای ارزیابی طرح‌ها وقت گذاشتند؛ اما وقتی گزارش نهایی طرح‌های ارزیابی شده به وزارت ارتباطات ارائه شد، همه طرح‌ها را دور ریختند و به هر کسی که دلشان خواست وام دادند که البته پرداختی‌ها هم تاکنون بسیار جزئی است.

وی گفت: توجیه وزارت این بود که طرح‌هایی که برای دریافت وام انتخاب شده‌اند، در گذشته ارزیابی و اکنون اعلام شده‌اند.

الیشائی تصریح کرد: در نهایت به طرح‌هایی که امتیاز بالا داده بودیم تسهیلات ندادند و به طرح‌هایی که اصلا امتیاز در خور توجهی نداشتند وام تعلق گرفت که در مجموع لیست نهایی حداکثر ۱۰ درصد با آنچه که انتظار داشتیم تطابق داشت.

این مدیرعامل یک هلدینگ نرم‌افزاری همچنین در پاسخ به این سوال که «ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی پس از اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناوری اطلاعات از عملکرد وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات در این‌باره قدردانی کرد»، گفت: علت تشکر ایشان را نمی‌دانم اما تشکر وی در آن زمان بی‌معنی و خطای بزرگی بود و مسئولیت آن بر عهده خودشان است.
 
کد مطلب: 42998
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتی به طرح های پدر مادر دار وام بدن ؟ مملکت مال همین نخاله هاست
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر همه شرکتهای مهم و معروف انتقاد دارند پس چرا رییس سازمان نظام صنفی کاملا راضی است و تشکر هم کرده؟ جواب و توضیحی هم دارن ایشان؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام