۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸

مسدود شدن کامل فلش در مرورگرهای کروم

ایتنا- در حال حاضر ۱۰ سایت برتر اینترنت از این قانون بلوکه کردن محتوای فلش درکروم مستثنی هستند تا کاربران از این بابت آزار نبینند.
مسدود شدن کامل فلش در مرورگرهای کروم


گوگل از برنامه‌های خود برای آغاز بلوکه کردن محتوای فلش در مرورگر کروم به علت آسیب‌پذیری‌های امنیتی جدی این نرم‌افزار خبر داده است.


به گزارش ایتنا از فارس، قرار است در نهایت تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی پخش هیچ‌گونه محتوای فلشی در محیط مرورگر کروم امکان‌پذیر نباشد.

در حال حاضر محتوای فلش به طور پیش فرض در مرورگرهای کروم بلوکه است و کاربران علاقمند می‌توانند در صورت تمایل پخش این نوع محتوا را با کلیک کردن بر روی آنها ممکن کنند. اما این کار باید در مورد هر سایت به طور جداگانه صورت بگیرد. البته انتخاب کاربران در مورد هر سایت در حافظه مرورگر کروم باقی می‌ماند.

در حال حاضر ۱۰ سایت برتر اینترنت از این قانون کروم مستثنی هستند تا کاربران از این بابت آزار نبینند. از جمله سایت‌های استثنا شده می‌توان به یوتیوب، فیس‌بوک، یاهو، توییچ و آمازون اشاره کرد. اما استثنا شدن این سایت‌ها تنها تا پایان سال ۲۰۱۶ پابرجا خواهد ماند و پس از آن بلوکه شدن محتوای فلاش به طور پیش فرض در مورد تمام سایت‌ها اجرا می‌شود.

البته بعد از اعمال این محدودیت باز هم اجرای محتوای فلاش در صورت تمایل کاربر ممکن خواهد بود، اما شرکت‌هایی مانند گوگل در تلاش برای تشویق کاربران به استفاده از فناوری‌های چندرسانه‌ای جدیدتر و ایمن‌تر مانند HTML5 هستند.
کد مطلب: 42957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام