۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶

قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل به نسخه رومیزی واتس‌آپ افزوده شد

ایتنا- قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل و اسناد در واتس‌آپ به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های خود را برای افراد موجود در فهرست تماسشان ارسال کنند.
قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل به نسخه رومیزی واتس‌آپ افزوده شد


کاربران واتس‌آپ دیگر برای چت کردن با دوستان و آشنایان محدود به گوشی‌های خود نیستند و می‌توانند از نسخه رومیزی این برنامه هم استفاده کنند. در این نسخه قابلیت‌هایی همچون به اشتراک‌گذاری فایل هم وجود دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، نسخه رومیزی برنامه واتس‌آپ چند روزی است در دسترس علاقمندان قرار گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از آن پیام‌های خود را از طریق رایانه‌های ویندوزی یا مک ارسال کنند.

از جمله امکانات مهمی که در این نسخه در نظر گرفته شده به اشتراک‌گذاری فایل است که البته در نسخه همراه واتس‌آپ هم مدتی است در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل و اسناد به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های خود را برای افراد موجود در فهرست تماسشان ارسال کنند. بدین منظور علاقمندان باید با مراجعه به آدرس whatsapp.com/download برنامه یاد شده را بارگذاری کرده و سپس یک کد QR را که در نسخه رومیزی این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود با استفاده از برنامه همراه اسکن کنند.

بنابراین استفاده از نسخه رومیزی این برنامه مستلزم ساخت حساب کاربری قبلی برای همگام‌سازی فهرست تماس‌ها و داده‌هاست.

سپس کاربران باید بر روی آیکون paper clip در گوشه سمت راست بالای آن کلیک کنند تا یک منوی جدید باز شود و از این طریق برای به اشتراک‌گذاری عکس یا ویدئو یا اسناد مورد نظر اقدام نمایند.
کد مطلب: 42952
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام