کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجهز شدن یوتیوب به پیام‌رسان داخلی

خبرگزاری فارس , 25 ارديبهشت 1395 ساعت 14:22

ایتنا- خدمات جدید یوتیوب فعلا محدود به گپ ساده متنی است و خبری از برچسب و شکلک‌های اضافی در آن نیست.




سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب به کاربران برنامه همراه خود امکان داده تا از داخل محیط این برنامه به طور مستقیم با دوستان خود گفتگو کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، افزودن نرم‌افزار پیام‌رسان به برنامه‌های همراه محبوب اندک اندک در حال تبدیل شدن به یک روند است و یوتیوب تازه‌ترین سایت پرطرفداری است که قابلیت یاد شده را به برنامه همراه خود افزوده است.

یوتیوب امیدوار است با این کار میزان به اشتراک‌گذاری ویدئوهای این سایت هم افزایش یابد و دامنه بازدیدکنندگان از آن بیشتر شود. رقابت با فیس‌بوک یکی دیگر از اهداف این کار تلقی می‌شود. زیرا فیس‌بوک هم با افزودن مسنجر مجزا، تنوع خدمات ویدئویی خود را گسترش داده است.

تا به حال کاربران از خدمات گپ ثالث برای به اشتراک‌گذاری لینک ویدئوهای یوتیوب استفاده می‌کردند، اما در آینده اتکا به این خدمات از این طریق کاهش می‌یابد. قابلیت یاد شده فعلا به تدریج و با ارسال دعوتنامه برای کاربران مختلف فعال می‌شود. گپ زدن با کاربران یوتیوب از طریق رایانه‌های شخصی ممکن نیست.

این خدمات فعلا محدود به گپ ساده متنی است و خبری از برچسب و شکلک‌های اضافی در آن نیست. همچنین امکان ارسال عکس و ... هم در این سرویس پیش‌بینی نشده است.


کد مطلب: 42896

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42896/مجهز-شدن-یوتیوب-پیام-رسان-داخلی

ايتنا
  https://www.itna.ir