۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
دوم خرداد برگزار می‌شود

مناقصه ارائه اینترنت پرسرعت به ۱۸ هزار روستا

ایتنا- رضوانی ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت یازدهم، با تامین سرویس این ۱۸ هزار روستا، کل روستاهای ۱۰ خانوار به بالای کشور به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.
مناقصه ارائه اینترنت پرسرعت به ۱۸ هزار روستا


مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) از دریافت پاکت‌های پیشنهادات مناقصه ارائه اینترنت پرسرعت به ۱۸ هزار روستای بالای ۱۰ خانوار فاقد این امکان در کشور، همزمان با میلاد منجی عالم بشریت در دوم خرداد، خبر داد.


به گزارش ایتنااز فارس، حسن رضوانی با اعلام این خبر افزود: در این مناقصه ارائه اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای ۱۰ خانوار باقیمانده فاقد این امکان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به این که در مناقصه ۲۵ هزار روستا، پوشش اینترنت برای یک میلیون مشترک در نظر گرفته شده بود، گفت: در مناقصه جدید این تعداد ۹۰۰ هزار مشترک است و با این تفاوت که تامین سرویس رایگان به یک نقطه به تشخیص سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در هر روستا گنجانده شده است.

به گفته رضوانی، بررسی پیشنهادات در کمیته فنی بازرگانی صورت گرفته و پس از بررسی به کمیسیون معاملات ارجاع و سپس در خصوص برنده نهایی، تصمیم گیری خواهد شد.

رضوانی همچنین زمان مربوط به فرآیند معرفی برنده مناقصه را خردادماه دانست و ادامه داد: برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت یازدهم، با تامین سرویس این ۱۸ هزار روستا، کل روستاهای ۱۰ خانوار به بالای کشور به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.
کد مطلب: 42791
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
نه تورو خدا به 18 روستا اینترنت ندین آگاه میشن! حتی ممکنه انگلیسی هم یاد بگیرند اونوقت بیا و درستش کن! بگذارید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام