۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
رئیس هیات مدیره مخابرات خبر داد:

پیشنهاد جدید برای افزایش نرخ‌ مکالمات

بازنگری طرح توسعه مخابرات
ایتنا- اختلافات میان شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات در حال حل شدن است!
پیشنهاد جدید برای افزایش نرخ‌ مکالمات


رئیس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، گفت: پیشنهاد تغییر نرخ‌های مخابراتی بار دیگر بررسی می‌شود و طرح توسعه مخابرات برای ارائه به وزارت ارتباطات، نیازمند بازنگری است.


به گزارش ایتنا از مهر، برات قنبری در مورد تصمیم هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، برای ارائه درخواست تغییر نرخ‌های مخابراتی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: موضوع نرخ‌های مخابراتی باید از سوی هیات مدیره جدید مورد بررسی و کارشناسی مجدد قرار گیرد و پیشنهاد جدیدی را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اختلافات میان شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات در حال حل شدن است، ادامه داد: این اختلافات اگر فنی است باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد و اگر حاکمیتی، سیاسی و یا مالکیتی است باید نهادهای مرتبط در مورد آن تصمیم‌گیری کرده و اختلافات را حل کنند. اما آنچه که مسلم است اینکه بدنه مدیریتی در مخابرات، باید مدیریت حرفه‌ای خود را انجام دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مورد طرح توسعه مخابرات که سال گذشته از سوی این شرکت به وزارت ارتباطات ارائه شد و در پی آن، این شرکت درخواست برای افزایش نرخ‌های مخابراتی را به وزارت ارتباطات داد، گفت: قصد ما بازنگری در طرح توسعه است و اگر پیش از این کاری انجام شده و پیشنهاداتی ارائه شده است ما در جریان آن نیستیم.

قنبری با تاکید براینکه هیات مدیره درصدد بازنگری طرحی است که به عنوان طرح توسعه شبکه مخابراتی کشور به وزارت ارتباطات ارائه شده است و گفت: در مورد عدد و رقم این پیشنهاد برای مکالمات تلفنی، چیزی نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است اینکه هیات مدیره مخابرات، بر انجام بحث کارشناسی برای این طرح، تاکید دارد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه برنامه توسعه مخابرات باید با برنامه ششم توسعه هماهنگی داشته باشد، اضافه کرد: هیات مدیره مخابرات با ارزیابی منابع و تعریف برنامه‌های جدید، به زودی پیشنهاد جدیدی را در مورد طرح توسعه مخابرات و تغییر تعرفه‌های مخابراتی به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارائه می‌کند.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مطالعات قبلی در این زمینه محترم است، اما باید این موضوع در هیات مدیره جدید مخابرات به وفاق و وحدت برسد و نباید در این زمینه عجله کرد.

وی گفت: اگرچه پیشنهادهای قبلی مخابرات برای موضوع تغییر نرخ‌ها و طرح توسعه، آماده است اما باید با اعمال کارشناسی بر روی آن، بازنگری مجدد شود.

موضوع تغییر تعرفه‌های مخابراتی حدود ۲ سال است که از جمله درخواست‌های مخابرات از وزیر ارتباطات است اما وی تاکنون به دلیل آنکه اعلام شده بود که مخابرات طرح توسعه خود را ارائه نداده است با این تغییر موافقت نکرد.

هفته گذشته و با تغییر هیات مدیره شرکت مخابرات و حل احتلافات مدیریتی این شرکت که ۴۰ درصد سهام آن متعلق به دولت است، وزیر ارتباطات، با افزایش نرخ‌های مخابراتی موافقت کرد.
کد مطلب: 42774
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسئولین مخابرات شمادارید برخلاف موج دریاشنا می کنید! الان شمابایدتعرفه هاتون پایین بیارید تابتونید باشبکه های اجتماعی رقابت کنید،
عقل که نیست جان درعذاب است
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
... پیشنهاد جدید برای افزایش نرخ‌ مکالمات....
وزیر ارتباطات، با افزایش نرخ‌های مخابراتی موافقت کرد.....
در ازای این افزایش های پیاپی کیفیت خدمات هم افزایش یافته؟ چه کسی نظارت می کند؟ البته اگر کیفیت مهم باشد! چه کسی در عمل و نه در گفتار مدافع حقوق مصرف کننده است؟ یا شاید هم اصولا مصرف کننده حقی ندارد و فقط به ناچار باید پرداخت داشته باشد!
کیفیت ارتباط صوتی ! تداوم برقراری ارتباط! خدمات اینترنت ! و..... کدامیک دارای حداقل های استاندارد است؟