۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

کنترل خودرو با ساعت‌های هوشمند ممکن شد

ایتنا- با کمک app جدید شرکت Bentley می‌توان برخی شرایط خودرو مانند سرعت، فاصله طی شده، دمای محیط بیرون و ... را نیز مشاهده و بررسی کرد.
کنترل خودرو با ساعت‌های هوشمند ممکن شد


شرکت Bentley برنامه جدیدی برای نصب بر روی ساعت‌های اپل عرضه کرده که به مسافران خودروهای Bentayga SUV امکان می‌دهد برخی سیستم‌های این اتومبیل را کنترل کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله سیستم‌های خودرو که از این طریق قابل کنترل است می‌توان به سیستم‌های تفریحی و شنیداری و همین طور سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

کاربران با استفاده از app یادشده می توانند برخی شرایط خودرو مانند سرعت، فاصله طی شده، دمای محیط بیرون و ... را نیز مشاهده و بررسی کنند. این برنامه با استفاده از قابلیت بلوتوث به سیستم‌های مختلف خودرو متصل می‌شود.

برای استفاده از برنامه یاد شده بر روی ساعت اپل همگام‌سازی آن با سیستم کنترل از راه دور لمسی خودروی Bentayga SUV ضروری است. بعد از این کار کنترل خودرو با ساعت اپل ممکن می‌شود.

گفتنی است این خودروی لوکس از پوشش‌های خاص چرم و آلومینیومی برخوردار بوده و امکان نصب سیستم صوتی خاص بر روی ان با ۲۲ بلندگو و ۱۹۵۰ وات قدرت وجود دارد. حداقل قیمت این خودروی شاسی بلند ۲۳۰ هزار دلار است.
کد مطلب: 42763
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام