۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴

افشای رفتار بی‌ادبانه محافظان شرکت اپل با شهردار محلی

ایتنا- اپل باید ۱۰۰ میلیون دلار بابت تقویت زیرساخت‌های شهر بپردازد، تا بتوان فکری برای ترافیک فزاینده ناشی از ساخت مراکز جدید اپل کرد.
افشای رفتار بی‌ادبانه محافظان شرکت اپل با شهردار محلی


بری چانگ شهردار شهر کوپرتینو Cupertino که ساختمان مرکزی اپل در آن واقع است، در مصاحبه‌ای افشا کرده که در زمان عضویت در شورای شهر از دفتر اصلی این شرکت با بی‌احترامی بیرون انداخته شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، وی با مراجعه به اپل خواستار دیدار با مدیران آن برای حل مشکل ترافیکی ناشی از ازدحام در برابر ساختمان مرکزی اپل در شهر کوپرتینو Cupertino بوده است، اما محافظان امنیتی اپل وی را محاصره کرده و از املاک این شرکت بیرون می‌اندازند.

وی در مصاحبه خود با گاردین در این مورد گفته است: آنها گفتند شما نمی‌توانید داخل شوید. شما دعوت نشده‌اید، لذا من ساختمان اپل را ترک کردم و دیگر برنگشتم. چانگ از دسامبر سال ۲۰۱۵ شهردار شهر Cupertino است و خاطره تلخ وی از اپل به سه سال قبل باز می‌گردد.

بری چانگ در مصاحبه خود با اشاره به ساخت و سازهای جدید اپل در شهر Cupertino که ترافیک بیشتری را به بزرگراه‌ها و ترن‌های شهری تحمیل خواهد کرد، خواستار پرداخت مالیات بیشتری از سوی اپل شد.

وی گفت: اپل باید ۱۰۰ میلیون دلار بابت تقویت زیرساخت‌های شهر بپردازد، تا بتوان فکری برای ترافیک فزاینده ناشی از ساخت مراکز جدید اپل کرد.

وی با گلایه از اپل گفته است: آنها قصد پرداخت یک سکه را هم ندارند. آنها مرتب سود می‌کنند و باید در مسئولیت خود برای شهر ما سهیم باشند، اما این کار را نمی‌کنند. آنها از ما سواستفاده می‌کنند.

این اظهارات در شرایطی صورت می‌گیرد که چانگ هفته گذشته به دروغگویی و فساد متهم شده بود.

وی خود این اتهامات را به طور کامل رد کرده است.
کد مطلب: 42755
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام