۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
وزیر ارتباطات خبر داد

تجدیدنظر در تعرفه‌های مخابرات

ایتنا- واعظی: پس از تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات امیدواریم در یک ماه آینده تعرفه‌های جدید تلفن ثابت اعلام شود.
تجدیدنظر در تعرفه‌های مخابرات


محمود واعظی درباره دلایل تجدیدنظر احتمالی در تعرفه‌های مخابرات افزود: در ماه‌های اخیر شرکت مخابرات سرمایه‌گذاری‌های خوب و مناسبی را در حوزه مخابراتی انجام داده است و ما فکر می‌کنیم هزینه ۳۰ ریال برای هر دقیقه مکالمه و پرداخت ۵۰۰ هزار ریال برای خرید یک خط تلفن در شرایط کنونی کم است و باید در آن تجدیدنظر شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، واعظی گفت: در زمینه تعیین اعضای هیئت مدیره مخابرات جلسات متعددی با سهامداران شرکت مخابرات برگزار شد که هدف اصلی آن پایان دادن به مشکلات و تعیین سیاست‌های تجدید نظر در تعرفه‌های مخابرات جدید برای این شرکت بود.

وی افزود: در سیاست‌گذاری‌های جدید، شرکت مخابرات شرکتی توسعه‌ای محسوب می‌شود و ما قبل از تعیین هیات مدیره جدید نقشه راهی را برای این شرکت تدوین کردیم تا اعضای جدید هیئت مدیره بدون هیچ مشکلی شرایط جدیدی را در این شرکت فراهم کند.

واعظی با اشاره به تعیین اعضای جدید هیات مدیره شرکت مخابرات در هفته گذشته افزود: پنج‌شنبه گذشته جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره جدید و سهامداران شرکت مخابرات برگزار شد که سیاست‌ها و نقشه راه این شرکت به آنها ابلاغ شد.

وی گفت: در مجموع با توجه به تجربیات گسترده قابل توجه هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات، امیدواریم مسائل این شرکت به سرعت حل شود.
کد مطلب: 42650
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام