۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

اندروید ۶ برای بلک‌بری پریو

ایتنا- به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای نخستین همراه اندرویدی بلک‌بری ارائه شده است که موجب می‌شود تا این محصول بتواند از اندروید مارشمالو بهره‌مند شود.
اندروید ۶ برای بلک‌بری پریو


به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای نخستین همراه اندرویدی بلک‌بری ارائه شده است که موجب می‌شود تا این محصول بتواند از اندروید مارشمالو بهره‌مند شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری theinquirer، شاید قیمت تلفن همراه پریو از شرکت بلک‌بری را خارج از بودجه عموم خریداران تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی به‌حساب آورد ولی این محصول بدون شک یکی از زیباترین و بهترین تلفن‌های همراه اندرویدی جهان محسوب می‌شود.

در این میان به‌تازگی بسته به‌روزرسانی جدیدی برای این تلفن همراه عرضه شده است که مسلما موجب خوشحالی دارندگان آن خواهد شد.

 

این بسته به‌روزرسانی حاوی امکان ارتقاء دادن نسخه سیستم‌ عامل این محصول به اندروید مارشمالو است و به تمامی دارندگان این محصول ارائه خواهد شد.

این دستگاه با کمک این بسته می‌تواند به نسخه ۶.۰.۱ اندروید مجهز شود و علاوه بر آن نیز سیستم استفاده از صفحه‌کلید فیزیکی این دستگاه نیز در این نسخه بهبود خواهد یافت.

شایان‌ذکر است که این نسخه از اندروید مدت‌زمان کوتاهی به‌صورت بتا به کاربران معدودی عرضه شده بود که با موفقیت‌آمیز بودن این آزمون بتا، سرانجام شاهد عرضه نسخه اصلی این به‌روزرسانی هستیم.
 
کد مطلب: 42623
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام