۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰

مهاجرت جهانی به‌سوی اینترنت همراه

ایتنا- تحقیقات انجام شده نشان از این دارند که کاربران اینترنت در سراسر جهان در حال افزایش میزان استفاده خود از اینترنت همراه هستند و رشد این نوع از اینترنت از رشد اینترنت ثابت پیشی گرفته است.
مهاجرت جهانی به‌سوی اینترنت همراه


تحقیقات انجام شده نشان از این دارند که کاربران اینترنت در سراسر جهان در حال افزایش میزان استفاده خود از اینترنت همراه هستند و رشد این نوع از اینترنت از رشد اینترنت ثابت پیشی گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، به‌تازگی تحلیلی ویژه از نحوه استفاده از اینترنت در جهان به عمل آمده است که نشان از نتایج بسیار جالبی در این زمینه دارد.

چندی پیش تحقیقات محلی نشان از پیشی گرفتن رشد اینترنت همراه از اینترنت خانگی در ایالات متحده آمریکا داشتند ولی به نظر می‌رسد که این امر به این کشور اختصاص نداشته و در تمام جهان به چشم می‌خورد.

 

بر اساس این تحقیقات، آمار رشد تعداد استفاده کنندگان از اینترنت بر روی خطوط ثابت در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ میلادی با رشدی ۳۵.۱ درصدی روبرو بوده است.

با این حال در بازه زمانی مشابه می‌توان رشدی ۳۵.۱ درصدی را برای اینترنت همراه مشاهده نمود که این امر نشان می‌دهد که آینده استفاده از اینترنت به چه شکل خواهد بود.

به‌این‌ترتیب آمار نشان از آن دارد که مصرف اینترنت همراه در جهان به صورتی است که ۴۲ درصد از کاربران از مودم‌های xDSL استفاده می‌کنند. این آمار برای استفاده از دستگاه‌های FTTx به ۳۸ درصد رسیده و برای مودم‌های کابلی به ۲۰ درصد می‌رسد.
 
کد مطلب: 42621
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام