۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
فراهم شدن امکان پخش زنده تصاویر؛

یک اپلیکیشن جدید فیس‌بوک را نجات می‌دهد

ایتنا- فیس‌بوک در نظر دارد تا با استفاده از اپلیکیشنی خاص امکان منحصربه فرد به اشتراک‌گذاری ویدئوهای زنده را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
یک اپلیکیشن جدید فیس‌بوک را نجات می‌دهد


کاربران فیس‌بوک همواره به این نکته اشاره می‌کنند که این شبکه اجتماعی محدودیت‌های زیادی برای به اشتراک‌گذاری ویدئوهای زنده دارد و حالا از مقر این غول فناوری خبر می‌رسد که اپلیکیشن منحصربفردی برای این منظور در دست ساخت است.


به گزارش ایتنا از مهر، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش خبرسازی را منتشر کرده که بر اساس آن فیس‌بوک در حال طراحی اپلیکیشن دوربین مستقلی (standalone) است تا با استفاده از آن کاربران این شبکه اجتماعی بتوانند با اشتیاقی که در گذشته داشتند، برای به اشتراک‌گذاری ویدئوهای خود اقدام کنند.

این اپلیکیشن که هم‌اکنون مراحل ساخت آن سپری می‌شود خود دست کمی از یک رسانه نخواهد داشت چراکه با استفاده از آن امکان پخش زنده تصاویر شکل خواهد گرفت.

این نوآوری درحالی ارائه می‌شود که بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، کاربران فیس‌بوک دیگر مانند گذشته وقت خود را صرف استفاده از این شبکه اجتماعی نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش حجم مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران فیس‌بوک در اواسط سال ۲۰۱۵ نسبت به سال پیش از آن حدود ۲۱ درصد کاهش داشته است.

البته این شبکه اجتماعی برای حفظ کاربران و افزایش شمار آنها دست به اقدامات دیگری هم زده و قابلیت‌هایی نظیر اعلام هشدار روزهای خاص را برای کاربرانش فراهم کرده است.
کد مطلب: 42592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام