۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷

رهبر مسیحیان جهان: خوشحالی دانلود شدنی نیست

ایتنا- رهبر مسیحیان جهان به‌تازگی در اظهارنظر جدیدی در زمینه فناوری نوجوانان را خطاب قرار داده و گفته است که شادی و خوشحال بودن چیزی نیست که بتوان آن را دانلود کرد.
رهبر مسیحیان جهان: خوشحالی دانلود شدنی نیست


رهبر مسیحیان جهان به‌تازگی در اظهارنظر جدیدی در زمینه فناوری نوجوانان را خطاب قرار داده و گفته است که شادی و خوشحال بودن چیزی نیست که بتوان آن را دانلود کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، رهبر مسیحیان جهان علیرغم سابقه عجیب خود (چند دهه دوری از فناوری) گاه‌وبیگاه اظهارنظرهای بسیار عجیب و جالبی درباره حضور مجازی انسان‌ها در دنیای فناوری ارائه می‌کند.

در آخرین نمونه از این اظهارنظرها شاهد این هستیم که پاپ خطاب به جوانان و نوجوانان یادآور می‌شود که زندگی در دنیای فیزیکی از ارزش بالاتری نسبت به زندگی در دنیای مجازی برخوردار است.

 

پاپ خطاب به این افراد جمله جالبی را بیان می‌کند و می‌گوید که آنها باید بدانند خوشبختی را نمی‌توان از اینترنت دانلود کرد و شادی شما قابل قیمت‌گذاری نیست.

پاپ در سخنان خود گفت: «همیشه اطمینان حاصل کنید که به‌جایی بروید که در آن بتوانید به شبکه دسترسی داشته باشید و بهترین شبکه‌ها را می‌توان خانواده، اهالی محله و مدرسه دانست.»

این سخنان در نوع خود بسیار جالب و الهام‌بخش هستند ولی وقتی کسی که ۹ میلیون پیرو در شبکه توئیتر دارد اقدام به گفتن آن می‌کند شاید درک کردن معنی آن اندکی دشوارتر به نظر برسد. با این حال ماهیت این گفته‌ها را می‌توان بسیار مفید ارزیابی نمود.
 
کد مطلب: 42561
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام