کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشتازی سامسونگ در تولید نمایشگر تلفن همراه

13 ارديبهشت 1395 ساعت 13:35

ایتنا- آمار منتشر شده از وضعیت فروش نمایشگرهای مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در طول سه‌ماهه نخست سال میلادی جاری صدرنشین جدول فروش بوده است.




آمار منتشر شده از وضعیت فروش نمایشگرهای مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در طول سه‌ماهه نخست سال میلادی جاری صدرنشین جدول فروش بوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، امروزه یکی از موارد بسیار مهم در زمینه تصمیم‌گیری برای خرید تلفن‌های همراه هوشمند در میان کاربران را می‌توان کیفیت نمایشگر و نوع آن دانست.

به همین دلیل نیز بسیاری از شرکت‌ها به دنبال استفاده از بهترین نوع نمایشگرها برای تلفن‌های همراه خود هستند. در میان تولیدکنندگان بزرگ نمایشگر تلفن همراه می‌توان نام‌های مشهوری مانند سامسونگ و ال‌جی را نیز مشاهده کرد.

 

حال آمار فروش به دست آمده از سه ماه نخست سال جاری میلادی حاکی از آن است که شرکت سامسونگ موفق شده است تا بیش از هر شرکت دیگری در این بازار به عرضه پنل‌های نمایشگر دست بزند.

این شرکت در طول مدت زمان یاد شده توانسته است تا ۴۴۰ میلیون نمایشگر تلفن همراه را به مشتریان خود تحویل بدهد. این آمار نشان دهنده رشد ۷ درصدی عملکرد این شرکت در بازه زمانی یک‌ساله است.

از میان آمار یاد شده نزدیک به یک‌سوم نمایشگرها از نوع AMOLED بوده‌اند که این آمار نشان دهنده پیشرفت محبوبیت استفاده از این نوع نمایشگر است.
 


کد مطلب: 42550

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42550/پیشتازی-سامسونگ-تولید-نمایشگر-تلفن-همراه

ايتنا
  https://www.itna.ir