۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶

ایسر به بازار واقعیت مجازی وارد نخواهد شد

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسر به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این شرکت قصد ورود به بازار ساخت سخت‌افزارهای واقعیت مجازی را ندارد.
ایسر به بازار واقعیت مجازی وارد نخواهد شد


مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسر به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این شرکت قصد ورود به بازار ساخت سخت‌افزارهای واقعیت مجازی را ندارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، در طول چند ماه گذشته شاهد اخباری در زمینه احتمال ورود شرکت ایسر به بازار واقعیت مجازی بوده‌ایم.

در طول این مدت این شرکت به‌ هیچ‌ عنوان اطلاعاتی در زمینه این شایعه منتشر نکرده بود و گویا در این زمینه سیاست سکوت را در پیش گرفته بود.

 

با این حال سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شاهد این هستیم که مدیر ارشد اجرایی این شرکت این موضوع را به‌صورت کلی تکذیب می‌کند.

جیسون چن در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده است که این شرکت قصد ندارد تا مانند شرکت‌هایی نظیر فیس‌بوک و اچ‌تی‌سی برای ورود به بازار واقعیت مجازی اقدام کند.

از سوی چن اعلام کرده است که شرکت او تمرکز خود را بر روی صنایع روباتیک قرار داده است تا بتواند در این بازار به توفیق دست یابد. او یادآور شد که این شرکت در حال حاضر در حال کار کردن بر روی دو پروژه روباتیک ویژه برای عرضه در بازار ایالات متحده است.
 
کد مطلب: 42548
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام