۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴

تذکر توئیتری دولت آمریکا به افرادی که در رانندگی از موبایل استفاده می‌کنند

ایتنا- اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا وقتی با جریمه نتوانست رانندگان را از تماس با موبایل منع کند به فرستادن پیام‌های توئیتری برای شرمنده کردن رانندگان خاطی رو آورد.
تذکر توئیتری دولت آمریکا به افرادی که در رانندگی از موبایل استفاده می‌کنند


دولت آمریکا به روشی جالب برای شرمنده کردن افرادی متوسل شده که در حین رانندگی از گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند. این روش چیزی نیست جز ارسال پیام به حساب‌های توئیتری این نوع افراد متخلف.


به گزارش ایتنا از فارس، با توجه به اینکه استفاده از روش‌های مختلف برای مقابله با این پدیده رو به گسترش به نتیجه دلخواه منجر نشده و پیام‌های تبلیغاتی و اخذ جریمه نیز بعضی افراد را از تبادل پیام با گوشی در حین رانندگی بازنمی دارد، اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا به توئیتر متوسل شده تا با ارسال پیام به کاربران متخلف این شبکه اجتماعی و نام بردن از آنها، افراد یاد شده را شرمنده کند.

در یکی از این پیام‌ها آمده است: این عادتی است که باید شکسته شود آقای .... به خود و همه افرادی که در جاده هستند لطفی بکن و گوشیت را کنار بگذار و فقط رانندگی کن.

در پیام دیگری در این زمینه چنین می‌خواهنیم: موافقم ..... لطفا درک کن که خودت و دیگران را به خطر می‌اندازی و یک متن احمقانه ارزشش را ندارد. فقط رانندگی کن.

در این پیام‌های توئیتری بخش فقط رانندگی کن با یک هش‌تگ مشخص شده تا این پیام‌ها به سادگی قابل یافتن باشند. هنوز مشخص نیست پیام‌هایی از این دست تا چه حد تاثیرگذار خواهند بود و آیا افراد متخلف به این شکل شرمنده خواهند شد یا خیر.
کد مطلب: 42521
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام