۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

اوضاع مالی مایکروسافت وخیم‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی

ایتنا - وال استریت از قبل پیش‌بینی کرده بود شرکت مایکروسافت در این دوره زمانی سه‌ ماهه درآمدی بالغ بر 21.73 میلیارد دلار را به دست می‌آورد.
اوضاع مالی مایکروسافت وخیم‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی


شرکت مایکروسافت برای سومین فصل از سال مالی جاری نتوانست وضعیت خود را به پیش‌بینی‌های قبلی برساند و در نهایت گفته شد نابسامانی مرکز توسعه پلتفرم موبایلی آن باعث کاهش درآمدها شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، ادامه سقوط مرکز توسعه سیستم‌های موبایلی مایکروسافت به‌خصوص در بخش سخت‌افزار باعث شده است سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به حضور در آن داشته باشند. برخی از این سرمایه‌گذاران از زمانی که این بخش با نام نوکیا شناخته می‌شد فعالیت می‌کردند و هم‌اکنون که به زیرمجموعه مایکروسافت تبدیل شده است، تمایلی به ادامه حضور در آن ندارند.

لازم به ذکر است که در فصل سوم سال مالی جاری ویندوز ۱۰ هم نتوانست به میزان قابل ملاحظه درآمدزایی کند و در کنار آن، برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی میزان درآمدهای خدمات پردازش ابری Azure هم بین هفت تا ۹ درصد رشد کرد.

 

مرکز Intelligent Cloud در گزارش جدید خود اعلام کرد کاهش درآمدهای مایکروسافت از بخش سرورها و گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین عاملی بود که باعث شد درآمد غول نرم‌افزاری جهان به پیش‌بینی‌های قبلی نرسد.

وال استریت از قبل پیش‌بینی کرده بود شرکت مایکروسافت در این دوره زمانی سه‌ ماهه درآمدی بالغ بر ۲۱.۷۳ میلیارد دلار را به دست می‌آورد که گزارش کنونی نشان می دهد این رقم ۲۰.۵۳ میلیارد دلار محاسبه شده است.
همچنین گفته شده بود در این دوره زمانی مایکروسافت به‌ازای هر سهام خود ۶۱ سنت سود می‌کند که پایان این فصل سود مایکروسافت به‌ازای هر سهام ۴۷ سنت محاسبه شد.
 
کد مطلب: 42506
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام