۰
plusresetminus
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳

تشریح عملکرد ۴ زیرمجموعه اپراتور اول با ۱۴ هزار میلیارد دارایی

ایتنا- هم‌زمان با ارائه گزارش عملکرد سال گذشته اپراتور اول موبایل در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام، وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه آن با مجموع ۱۴۳۴۸ میلیارد ریال دارایی نیز قرائت شد.
تشریح عملکرد ۴ زیرمجموعه اپراتور اول با ۱۴ هزار میلیارد دارایی





شرکت‌های مخابرات و ارتباطات سیار ایران اهمیت بیشتری نسبت به تقسیم زودهنگام سود سهام سهامداران در برابر سایر شرکت‌های بورسی می‌دهند و مجامع‌شان در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شرکت ارتباطات سیار هفته گذشته مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار و در آن ضمن قرائت گزارش عملکرد سالیانه، سود سهامش را نیز به قیمت هر سهم ۶۰۲۵ ریال تقسیم کرد.

در بخشی از گزارش عملکرد این اپراتور تلفن همراه به راهبرد آن در توسعه حوزه‌های جدید کسب‌وکار اشاره و گفته شد که در این زمینه همگرایی و هم‌افزایی حول کسب‌وکار محوری این شرکت در دستور کار است.

در همین زمینه گزارشی از وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول یا شرکت‌هایی که در آن سهامدار است نیز ارائه شد.

"توسعه نور دنا" شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول است که میزان سرمایه آن شش هزار میلیارد ریال و مجموع ارزش روز دارایی‌هایش نیز ۶۹۴۱ میلیارد است. این شرکت با نیروی انسانی ۱۳ نفره اداره می‌شود و درآمد عملیاتی‌اش ۶۱۸ میلیارد ریال است.

طبق گزارش ارائه شده، بازده تجمعی این شرکت طی چهار سال ۲۱۴ درصد بوده و رتبه نهم را در مقایسه با شرکت‌های دیگر سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس دارد.

ارزش کل دارایی‌های شرکت "ارتباطات مبین‌نت" نیز ۴۳۵۷ میلیارد ریال عنوان شد که تا پایان سال ۹۴ بالغ بر ۶۷۱ هزار و ۷۵۵ مشترک داشته است. سهم بازار خدمات این اپراتور وایمکس ۷۱ درصد و سهم بازارش در باند پهن ثابت ۹ درصد عنوان شد.

این شرکت با ۵۸۰ کارمند، درآمد عملیاتی معادل ۲۵۴۳ میلیارد ریال داشته است.

شرکت "جیرینگ" با سرمایه ۱۷۵ میلیارد ریالی، تعداد ۴۸۰ میلیون تراکنش در سال مالی ۹۴ به ثبت رسانده است.

این شرکت طبق گزارش عملکرد سالانه همراه اول رشد ۵۱ درصدی فروش به نسبت سال ۹۳ داشته است. جیرینگ با ۳۸ کارمند، مجموع دارایی‌هایش ۹۴۶ میلیارد ریال می‌شود.

شرکت "نقش اول کیفیت" که با عنوان ناک هم شناخته می‌شود مجموعا ارزش دارایی‌های آن ۲۱۰۴ میلیارد ریال می‌شود و میزان سرمایه‌اش ۵۰۰ میلیارد ریال است.

این شرکت با مدیریت عملیات ۱۳ هزار و ۶۰۸ سایت 2G-3G و ۶۰ درصد مشترکان همراه اول توانسته است برای ۵۲۸ نفر متخصص اشتغالزایی کند.

درآمد این شرکت ۳۰۹۱ میلیارد ریال گزارش شد.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 42496
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام