کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکانات جدید و ویژه برای فیس‌بوک مسنجر

12 ارديبهشت 1395 ساعت 11:00

ایتنا- شرکت فیس‌بوک به‌تازگی امکانات جدیدی را به سیستم مسنجر خود افزوده است که این امکانات موجب می‌شوند تا کاربران بتوانند به‌صورت ارتباط 50 نفری همزمان در این نرم‌افزار فعالیت داشته باشند.




شرکت فیس‌بوک به‌تازگی امکانات جدیدی را به سیستم مسنجر خود افزوده است که این امکانات موجب می‌شوند تا کاربران بتوانند به‌صورت ارتباط ۵۰ نفری همزمان در این نرم‌افزار فعالیت داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، نرم‌افزار مسنجر فیس‌بوک در ابتدای امر توسط این شرکت به‌اجبار به کاربران ارائه شده بود ولی در طول زمان توانست تا به‌تدریج این شرایط را پشت سر نهاده و با امکانات جدید و منحصربه‌فرد خود بتواند به‌عنوان یک نرم‌افزار مناسب به فعالیت ادامه بدهد.

فیس‌بوک برای افزایش محبوبیت نرم‌افزار خود امکانات متعددی را به آن اضافه کرده است که آخرین مورد از این امکانات را می‌توان افزایش ظرفیت ارتباط گروهی در این برنامه دانست.

 

بر اساس اطلاعات ارائه شده درباره آخرین بسته به‌روزرسانی برای فیس‌بوک مسنجر، به نظر می‌رسد که جهشی بزرگ در زمینه تعداد ارتباطات همزمان بر روی این نرم‌افزار به وجود آمده است.

آخرین به‌روزرسانی این برنامه موجب می‌شود تا کاربران بتوانند به‌صورت همزمان با ۴۹ کاربر دیگر در این برنامه ارتباط برقرار کنند که این امر به معنای ارتباط ۵۰ نفره برای این سیستم خواهد بود.

شایان‌ذکر است که این اقدام فیس‌بوک می‌تواند عملی مفید در راستای کاهش روند مهاجرت کاربران از این سیستم به‌سوی نرم‌افزار اسکایپ به‌حساب بیاید.
 


کد مطلب: 42463

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42463/امکانات-جدید-ویژه-فیس-بوک-مسنجر

ايتنا
  https://www.itna.ir