۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸

مهاجرت آمریکایی‌ها به اینترنت همراه

ایتنا- به نظر می‌رسد که کاربران اینترنت در آمریکا به‌تدریج در حال فراموش کردن اینترنت‌های خانگی بوده و به‌سوی اینترنت همراه مهاجرت می‌کنند.
مهاجرت آمریکایی‌ها به اینترنت همراه


به نظر می‌رسد که کاربران اینترنت در آمریکا به‌تدریج در حال فراموش کردن اینترنت‌های خانگی بوده و به سوی اینترنت همراه مهاجرت می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، با ظهور تلفن‌های همراه هوشمند و امکانات مناسب آنها برای استفاده از خدمات وب، بسیاری از کاربران حجم بالایی از مصرف اینترنت خود را به‌واسطه این دستگاه‌ها انجام می‌دهند.

حال به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد این خواهیم بود که اینترنت همراه جایگزین اینترنت خانگی شده و عملا ساختار موجود را با تغییراتی بزرگ روبرو خواهد کرد.

بر اساس تحقیقات به‌عمل‌آمده در کشور ایالات متحده آمریکا به نظر می‌رسد که کاربران اینترنت در این کشور در حال مهاجرت به اینترنت همراه بوده و میزان مصرف اینترنت خانگی خود را کاهش داده‌اند.

 

براساس این آمار تقریبا ۲۰ درصد از جمعیت استفاده کننده از اینترنت در آمریکا تنها بر روی تلفن‌های همراه هوشمند خود به اینترنت دسترسی داشته و به سراغ اینترنت خانگی نمی‌روند.

این آمار بر اساس جامعه آماری ۵۳ هزار کاربر اینترنتی به ثبت رسیده است و در آن اینترنت خانگی تحت مواردی مانند اینترنت دی اس ال یا فیبر نوری در نظر گرفته شده است.

آمار به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که کاربران اینترنت از سال ۲۰۱۳ روند مهاجرت به اینترنت همراه را آغاز کرده و آن را سال به سال تسریع کرده‌اند.
 
کد مطلب: 42457
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام