۰
plusresetminus
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱

گاف بزرگ گوگل

ایتنا- شرکت گوگل در بخش مرور امن وب خود دامنه google.com را در لیست دامنه‌های نیمه خطرناک جای داده است. سیستم مرور امن وب به‌عنوان یک وب‌سایت مفید توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار دارد تا محتوای وب را برای آن‌ها بررسی کند.
گاف بزرگ گوگل


شرکت گوگل در بخش مرور امن وب خود دامنه google.com را در لیست دامنه‌های نیمه خطرناک جای داده است. سیستم مرور امن وب به‌عنوان یک وب‌سایت مفید توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار دارد تا محتوای وب را برای آن‌ها بررسی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، کاربران این سیستم می‌توانند وب‌سایت موردنظر خود را در آن جست‌وجو کرده و وضعیت امنیت وب‌سایت یاد شده را به همراه دلایلی برای وضعیت اشاره شده موجود مشاهده نماید.

حال به نظر می‌رسد که گوگل در این سیستم یک گاف بسیار بزرگ را به ثبت رسانده است و عملا امنیت خود را زیر سوال رفته اعلام کرده است.


به‌تازگی یکی از کاربران Reddit کشف کرده است که دامنه google.com در این سیستم به‌عنوان یک دامنه نیمه خطرناک شناسایی می‌شود که این موضوع با توجه به مالکیت گوگل بر روی سیستم یاد شده بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

در بخش توضیحات مربوط به دلایل نیمه خطرناک بودن این وب‌سایت نوشته شده است که برخی از صفحات این وب‌سایت می‌تواند کاربران را به محیط خطرناکی انتقال دهد که موجب نصب بدافزار بر روی دستگاهشان خواهد شد.

شایان‌ذکر است که این سیستم سایت‌های معتبر دیگری مانند تامبلر را نیز در رده‌بندی نیمه خطرناک طبقه‌بندی کرده است که متخصصان معتقدند این امر به علت نمایش محتوای تولید شده توسط کاربران در این وب‌سایت‌ها رخ داده است.
 
کد مطلب: 42456
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام