کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکانات دوربین‌های کلاسیک بر روی آیفون

12 ارديبهشت 1395 ساعت 15:50

ایتنا- به‌تازگی محصولی به نام پیکتار (Pictar) با عنوان یک ابزار جانبی برای تلفن‌های همراه سری آیفون روانه بازار شده است که قابلیت عکاسی مشابه با دوربین‌های کلاسیک را به این تلفن همراه می‌افزاید.




به‌تازگی محصولی به نام پیکتار (Pictar) با عنوان یک ابزار جانبی برای تلفن‌های همراه سری آیفون روانه بازار شده است که قابلیت عکاسی مشابه با دوربین‌های کلاسیک را به این تلفن همراه می‌افزاید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، تلفن‌های همراه شرکت اپل یا همان سری آیفون نه‌تنها یکی از محبوب‌ترین محصولات در میان کاربران به‌حساب می‌آیند بلکه بسیاری از تولیدکنندگان لوازم جانبی را نیز به خود جلب می‌کنند.

با جدیدترین محصول جانبی عرضه شده بر روی این تلفن‌های همراه می‌توانید به گذشته سفر کرده و درست مانند دوربین‌های کلاسیک با تلفن همراه خود عکاسی کنید.

 

این دستگاه که پیکتار (Pictar) نام دارد در حقیقت یک نوع قاب موقتی برای آیفون است که هم از نظر ظاهری و هم ازنظر کارکرد موجب شباهت این دستگاه با دوربین‌های کلاسیک خواهد شد.

نحوه عملکردهایی مانند تنظیم نور و عدسی در پیکتار با کمک کنترل‌کنندگان آنالوگ انجام می‌شود که در نوع خود حس نوستالژیکی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

این محصول با قیمت ۹۰ دلار به بازار عرضه شده است و بر اساس گفته سازندگان آن می‌توان تمام مدل‌های آیفون پس از آیفون ۴ را بر روی آن مورد استفاده قرار داد.
 


کد مطلب: 42453

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42453/امکانات-دوربین-های-کلاسیک-روی-آیفون

ايتنا
  https://www.itna.ir