۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

دوربینی نیرومند بر روی همراه‌های ارزان‌قیمت

ایتنا- شرکت چینی نوبیا قصد دارد تا دوربین‌های 16 مگاپیکسلی سونی IMX298 را بر روی همراه‌های ارزان‌قیمت خود عرضه کند.
دوربینی نیرومند بر روی همراه‌های ارزان‌قیمت


شرکت چینی نوبیا قصد دارد تا دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX۲۹۸ را بر روی همراه‌های ارزان‌قیمت خود عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Engadget، حدود ۱۰ ماه پیش بود که برای نخستین بار نام نوبیا به‌عنوان یک تولید کننده جدید در زمینه تلفن‌های همراه مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا جایگاه بسیار مستحکمی برای خود در این رده به وجود بیاورد.

بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا همراه جدیدی را با نام Z11 مینی تولید کرده و روانه بازار سازد تا نخستین مدل از یک سری بسیار نیرومند باشد.

گفته می‌شود که این تلفن همراه دارای مشخصات بسیار ویژه‌ای است که از میان آنها می‌توان به دوربین بسیار نیرومند این تلفن همراه اشاره کرد.


 

نکته بسیار مهم درباره این دوربین این است که عدسی آن از فناوری IMX298 شرکت سونی بهره می‌گیرد که این فناوری تنها بر روی همراه‌های پرچم‌دار و بسیار نیرومند استفاده می‌شده است.

شایان‌ذکر است که سایر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نیز بسیار نیرومند خواهند بود که با توجه به قیمت ۲۳۰ دلاری آن، این محصول را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار بدل خواهد کرد.

پردازنده این مدل از نوع ۸ هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۱۷ بوده و ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثرانگشت از سایر مزایای آن محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 42447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام