۰
plusresetminus
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴

اپل به دنبال یکی از مدیران برجسته تسلا

ایتنا- به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا برای آغاز یک پروژه ویژه به سراغ به خدمت گیری مدیر سابق شرکت تسلا به نام کریس پوریت برود.
اپل به دنبال یکی از مدیران برجسته تسلا


به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا برای آغاز یک پروژه ویژه به سراغ به خدمت‌گیری مدیر سابق شرکت تسلا به نام کریس پوریت برود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیل Engadget، شرکت تسلا و شرکت اپل بارها مدیران سطح بالای خود را به یکدیگر ارائه داده و در حقیقت به‌دفعات شاهد انتقال‌های سطح بالای یاد شده بین این دو شرکت بوده‌ایم.

حال به نظر می‌رسد که اپل در آستانه به خدمت‌گیری یکی دیگر از مهره‌های برجسته شرکت تسلا و یا به عبارت دقیق‌تر یکی از مدیران سابق این شرکت است.

 

فرد یاد شده کریس پوریت نام دارد که نائب رییس بخش صنایع موتوری شرکت تسلا بوده است و یکی از افراد برجسته در این صنایع به‌حساب می‌آید.

گفته می‌شود که پوریت قرار است تا اپل را برای یک پروژه مخفیانه ویژه یاری نماید که با توجه به تخصص او ماهیت کلی این پروژه چندان غیرقابل حدس زدن نیست.

این شایعات در حقیقت چند ماه پیش آغاز شدند و با جدایی استیو زادسکی از اپل و پروژه تایتان پیش‌بینی می‌شد که فرد بزرگی جای او را بگیرد.

شایان‌ذکر است که پوریت سابقه فعالیت بر روی ابر خودروهایی مانند استون مارتین DB۹ و تسلا مدل X و S را داشته است.
 
کد مطلب: 42444
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام