۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷

سازگار شدن ربات‌های اسکایپ با رایانه‌های مک

ایتنا- کاربرانی که از نسخه تحت وب اسکایپ استفاده می‌کنند برای دسترسی به Bot ها باید گزینه Discover Bots را در میله ابزار سمت چپ این برنامه انتخاب کنند.
سازگار شدن ربات‌های اسکایپ با رایانه‌های مک


ربات‌های پاسخگوی برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ موسوم به Botها، با رایانه‌های مک سازگار شده‌اند. بنابراین کاربران رایانه‌های اپل هم می‌توانند با این ربات‌ها گفتگو کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، از جمله مشهورترین Botهای اسکایپ می‌توان به مورفی، بینگ و گتی ایمج اشاره کرد که هر یک می‌توانند به طیف گسترده‌ای از سوالات کاربران پاسخ دهند.

به عنوان مثال مورفی وقتی که پاسخ به سوالات تنها با کلمات ممکن نیست تصاویری را برای پاسخ‌دهی بهتر طراحی کرده و نمایش می‌دهد. Botهای بینگ و گتی ایمیج هم مربوط به جستجوگر اینترنتی بینگ و سرویس عکس گتی ایمیج هستند. از جمله Botهای جالب دیگر می‌توان به Summarize برای خلاصه کردن محتوای یک صفحه وب اشاره کرد.

این خدمات هم‌اکنون بر روی نسخه تحت وب اسکایپ برای رایانه‌های مک در دسترس هستند و کاربران برای استفاده از آنها مشکلی نخواهند داشت. کاربرانی که از ویندوز و تلفن همراه استفاده می‌کنند هم از چند هفته قبل به خدمات یاد شده دسترسی داشته‌اند.

کاربرانی که از نسخه تحت وب اسکایپ استفاده می‌کنند برای دسترسی به Bot ها باید گزینه Discover Bots را در میله ابزار سمت چپ این برنامه انتخاب کنند و فهرست Botهای در دسترس را مشاهده کنند.
کد مطلب: 42432
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام